neděle, února 25, 2018

Květinové vosky Yankee candle

Ačkoliv to tak venku díky mrazům nevypadá, ale pomalu k nám přichází jaro. K tomuto období se mi pojí hlavně květiny. Vytáhla jsem své zásoby vosků a prošla jsem si, čím si tu jarní atmosféru doma naladím a našla jsem hned několik květinových tipů, které provoní váš domov. Ráda bych se s vámi s pár tipy podělila a budu ráda, když vy zase něco doporučíte mně.

 Peony (Pivoňka) - Co víc může být jarního než vůně pivoněk? Přijde mi hodně aromatická, ale příjemná.

Fresh cut roses (Čerstvě nařezané růže) - Při soustředění vůní jsou růže ve vosku skutečně cítit. Je v něm cítit něco svěžího a prosluněného. Přijde mi také hodně aromatická jako peony. 

Sun- drenched apricot rose (Sluncem vybledlá meruňková růže) - Novinka letošního jara. Příjemná osvěžující vůně s tónem sladkého nádechu meruněk. Přijde mi trošku jemnější než vosky výše, ale jsem na ni hodně zvědavá při pálení, jak moc ta meruňka bude cítit.


Tobacco flower (Tabákový květ) - Tohle mi už více připomíná léto. Vůně je hodně silná, ale cítím v ní taky takovou svěžest. Je v tom něco, co mi strašně voní, ale nedokáži přesně popsat co to je. Velice zajímavá vůně. 

Flowers in the sun (Květiny na slunci) - Jemnější příjemná vůně, která vás vezme na rozkvetlou louku zalitou sluncem. Svěží vůně s citrusy a květinami. 

White gardenia (Bílá gardénie) - Čistá vůně květin, více silnější, ale přesto příjemná. Popsala bych ji jako čistou vůni svěžesti a luxusu. 


Honey blossom (Medový kvítek) - Krásná trochu sladká vůně květin. Musím říct, že patří mezi mé favority. Nepřijde mi tak moc aromatická, ale ta vůně mě strašně přitahuje. Má v sobě své určité kouzlo. 

Silver lavender (Stříbrná levandule) - Ačkoliv je to levandule, tak čistě levanduli v tom necítím. Je to ale příjemná a jemná vůně bylinek. 

Verbena - Květinová vůně s nádechem vanilky. Je to můj druhý favorit na kterého se hodně těším při zapálení. Přijde mi jako čistá a nevtíravá vůně.


Madagascan orchid (Orchidej z Madagaskaru) - Hodně aromatický vosk, ale přesto voní moc hezky. Velice zvláštní vůně. Nádech květiny s něčím velice zajímavým.

Black plum blossom (Květ černé švestky) - Z vosku je opět cítit vanilka s dotekem sladkého květu. Vosk mi přijde jemnější a příjemný.

True rose (Pravá růže) - Tady k tomu není ani moc co dodávat, protože jsou z vosku skutečně cítit čerstvé růže. Nádherná, čistá a příjemná vůně.

Jaké květinové vosky máte vy? Jaká vůně je vaše nejoblíbenější? Budu moc ráda, když se o své tipy podělíte. 

6 komentářů:

  1. Yankee Candle sú proste láska, milujem tú vôňu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zase nejraději jídelní a ovocné vůně. Mou nejoblíbenější je Cappuccino truffle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Yankee Candle má úžasne vône :) Doma mám niekoľko voskov a malých sviečok

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)