úterý, února 06, 2018

Utrácím a dostávám #9

Už kolem Vánoc jsem se zmiňovala, že dost objednávám na facebooku ve skupině Primark. Nějaké věci se mi tu nahromadily a k tomu i nějaké další, tak se pojďme podívat, co jsem si ulovila.


 Omalovánky to je moje, sice na to absolutně nemám čas, ale do sbírky se mi hodí. Ona jednou přijde kritická doba, kdy se budu nudit a nebudu vědět, co dělat.
Dva sešity jeden takový metalický a druhý jednorožščí. Teď sešity docela využívám, takže využiji i tyto dva.
Přívěsky s mickey a minnie. Jeden mám na klíčích od práce a jeden na klíčích od bytu. Od práce je chudák už takový špinavý, ale zatím drží a semiš se ani neošoupal. Uvidíme jak dlouho vydrží.
Zjistila jsem, že nemám žádnou kompletní sadu manikůry, tak jsem si vzala i jednu z Primarku. Má hezké krajkové pouzdro a vejde se krásně i do  kabelky.
Gumy ve tvaru zvířátek jsem si vzala jen proto, že mi přišly roztomilé :D Myslím si, že to bude ten tip gumy, co tužku jen rozmaže, ale nevygumuje.

Trička za pár korun. Růžové s kočkou, která je jak jednorožec, šedivo-zelenkavé s dlouhým rukávem a poslední s Pusheenem. To je původně myšlené asi jako tričko do spaní, ale já ho nosím normálně :D


V Pepcu měli zase tyto látkové boxy, tak jsem si vzala jeden s motýlky a jeden s mráčky. Sice je nemám teď kam dát, ale do budoucna se chystáme domů pořídit kallax police z Ikei, takže se budou hodit.
Zimní ponožky s motivem medvídka mají ze spodu protiskluzové aplikace a ráda je nosím i když jsou teplejší a kelímek na jogurt a müsli si nosím do práce jako sváču.


První tričko s dlouhým rukávem je z C&A. Ráda ho nosím, protože je to příjemný materiál a je i docela dlouhé. To mám na tričkách ráda. Obě kočičí jsou Primark. U toho šedivého mě každý v práci okoukával, co na tom vlastně vůbec je :D 


Pořád hledám nějaký šampon, po kterém by se mi tak rychle namastily vlasy a dostaly trochu objemu. Sáhla jsem po další Balee, tak jsem zvědavá jaký bude.
Vonný difuzér s tyčinkami je z Primarku. Mám jich doma teď zásobu, tak jsem zvědavá jak moc intenzivní bude nebo nebude.
Keramický svícínek se svíčkou a kapříkem jsem dostala v práci od kolegyně, která odcházela do jiné práce. Je mi škoda to i rozbalit, je z hrnčířských trhů a fakt se mi to líbí :)
Ozdobné pásky jsem ulovila v Pepcu a přidala jsem si je tak do krabice do sbírky.
Náramek mi kupovala mamka v Avonu a je na podporu rakoviny prsu. Ještě jsem ho na ruce neměla, ale má moc hezké přívěsky. Škoda, že je to jen bižu.
Voňavá sašetka od Eurony. Začala jsem si teď Euronu průběžně kupovat domů a používáme ji i v práci. Sašetky jsou fajn vůně do skříně a voní fakt hezky.


V Dmku jsem si koupila dva krémy na ruce v těchto hliníkových obalech. Hrozně se mi tyto balení líbí a zdá se, že je to v poslední době docela trend. Vzala jsem si od každé vůně jeden, co  měli.
V Primarku jsem ulovila 2 stejné perníčkové krémy na ruce a jeden zimní s plameňákem. A nakonec ještě karamelový lip jelly.


Naivně jsme si myslela, že bude nějaká zima a ne, že budu v únoru chodit v jarní bundě, takže jsem si koupila i novou růžovou šálu.
Miluju ponožky, takže jsem si koupila s jednorožcem, které mají nahoře kraječku a pak samozřejmě s Pusheenem. Ty jsem tam nechat prostě nemohla :)


Deodoranty ve spreji používám hlavně v práci. Tentokrát jsem si vzala do zásoby dva od Balei a jeden od Fa, který je teď novinkou už s letní vůní. K tomu jsem si přihodila sprchový gel Balea, dva krémíky na ruce, kde se mi hlavně líbí ty obaly a pak šumivé koule do vany v roztomilém obalu sněhuláčka.


Ráda zkouším nové a nové voňavky a spreje, takže jsem si v Primarku koupila celou barevnou sadu, která je úžasná a voní mi všechny, dále malé lahvičky do kabelky, kde tu krajní Selfie Queen, bych brala tedy i velkém balení, protože je úžasná. Z druhé strany první dvě hořejší lahvičky jsou z Avonu a zbytek také Primark.


Nevyhnuly se mi ani slevy na Yankee a také jejich jarní novinky. Na sweet nothings se hrozně těším až si ji zapálím.


V Pepcu jsem ulovila dvě dřevěné bedýnky. Jednu jsem si dala do koupelny na všechny ty moje soli, pěny a podobně do vany a v druhém mám právě ty malé voňavky v pokoji na skříňce. Svíčka ve tvaru kaktusu mi přišla úplně roztomilá a nakonec krabičky na jídlo. V sadě jsou tři a vyšly mě na pouhých 29 korun. Jen škoda, že jich neměli víc, protože jsou skvělé.


V Pepcu jsem si také koupila album na fotky, protože jsem měla dost vyvolaných fotek a chystám se další si vyvolat a skleněnou vázu ve kterých mám dané tulipány z ali.


Na Bonami jsem si objednala několik organizérů, které mám ve skříni a závěsný si dám až v létě, protože si průběžně prohazuji zimní oblečení s kabelkami ve skříni a v tomto závěsným organizéru jsou přehlednější.


V Pepcu ve slevě jsem si koupila pyžámko se zimním medvídkem. Koukala jsem na něj už když ho měli jako novinku, tak jsem ráda, že jsem si ho nekoupila hned. Košili a tepláky jsem si koupila v New Yorkeru a oboje také ve slevě. Košile má kapsičku s kočkou a tričko jsem si kupovala v Tescu.


V Dm jsem si koupila průhledné sáčky, které jsou super na drobné dárečky nebo sušenky a podobně. Perličky do koupele i se šumivou hvězdičkou. Nový balzámek na rty s kokosem, zkusila jsem si vzít i jejich černou masku a pak novinky s roztomilými obaly. Konkrétně sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce.


A poslední úlovek z Pepca jsou svítící srdíčka, která jsem si dala na nástěnku nad postel, plechová krabička do které jsem si dala yankee votivky, voňavé čajové svíčky a oválná plechová dóza se srdíčky.

Co hezkého jste si koupili vy v poslední době?

7 komentářů:

  1. Tolik roztomilostí, fakt krása. Já v poslední době utrácela nejvíce asi za Yankee Candle. Taky jsem neodolala slevám a ty novinky musím jít někde očuchat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to jsou krásné roztomilé věcičky :) Úplně jsi mě nalákala, abych taky zašla do Pepca :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Pro ten kelímek na jogurt jsem ti tam také šla, bohužel už to neměli :( Oblečení z Primarku je moc krásné, máš podobný vkus tomu mému :) Koukám, že na yankee candle jsi trochu závislá xDD Určitě to u vás krásně voní :3 :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji yankee <3 v Pepcu tyhle věci mizí rychle no, bohužel :/

      Vymazat
  4. Pro mě je Pepco úplně zlo, protože tam vždycky nechám spoustu peněz. Hlavně teď když mají rozšíření sortiment svíček a ještě k tomu vše ve slevě. Teď nám přišel akční leták, takže rozhodně musím skočit na návštěvu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)