pátek, února 02, 2018

Co jsem dostala k narozeninám ♡

V poslední době mám toho hrozně moc a nestíhám. Po letech jsem se vrátila do školy, takže mám za sebou první pololetní zkoušky, které bych řekla zvládla dost dobře. Mám i velkou podporu v práci ke studiu a to i od svojí šéfové, za co jsem jim vděčná, protože jsou motivací k tomu zvládat to všechno dobře. Během ledna jsem také měla své 25. narozeniny. Narozeniny nikdy nějak neslavím, hlavně taky není ani moc s kým, protože všichni bydlí daleko. Byla tedy jen maličká oslavička v práci a já bych vám teď ráda ukázala, co jsem dostala od lidí, kteří si na mě vzpomněli.

Irenka ta nezapomene nikdy ♡ O Irence jste tu slyšeli už hodně, je to pro mě moc důležitý člověk a známe se už od konce základní školy. Nejlepší kamarádka jakou mám ♡ Dostala jsem od ní tolik krásných dárečků, které mi udělaly opravdu radost. S motivem koček jsem dostala krásné magnetické záložky do knihy, samolepky, keramický kelímek a nádhernou knížečku s citáty, které se týkají koček ♡ Dále od značky Balea malinový sprchový gel a pěnu na ruce, protože miluju maliny. Božsky vonící pěnu do koupele od Oriflame, narozeninové lízátko a voňavé gelové perličky od Yankee candle v  naší oblíbené vůni clean cotton ♡ a samozřejmě chybět nemohlo ani přáníčko do sbírky ♡


V práci jsem od kolegyň dvojčat dostala svazek tulipánů.


Pár sladkostí od kolegyň. Mořské plody miluju ♡ Pralinky z lidlu jsem už měla, jen jinou variantu a byly moc dobré, tak jsem zvědavá na tuto zvláštní kombinaci s mákem. Klasika oříšková čokoláda a úžasná čokoládka s kočičkou ♡


Dále tu mám ledové čokoládky, ty mám ráda už od mala ♡ Tiramisu čokoládu, kvetoucí čaj (ty mám ráda i přesto, že normálně čaje nemusím) a sáček oříšků.


Druhý sáček oříšků a pyramidový čajík. Ten nechám asi mamce no :D


Od další kolegyně takový tématický dárek ke studiu :D Každopádně praktický dárek, který se bude hodit :)


Od šéfové jsem dostala tuto nádhernou kytku. Ještě pořád žije, jen orchideje se už zabarvily do tmava. Myslím, že je toto nejkrásnější kytka jakou jsem kdy dostala ♡


Od maminky jsem dostala velké Merci ♡ a kytička je ještě od kolegyně :)


Od maminky jsem k merci dostala ještě tašku s kočkou, kterou nosím do práce na obědy, čokoládu s me to you a nový fén. Z fénu je nadšená i Irenka, protože ho u mě používá kdykoliv, kdy přijede :D


Další, kdo na mě nikdy nezapomene je Adélka s Davidem ♡ Každý rok od nich dostanu plno věcí, jak k narozeninám, tak i k svátku. Tentokrát to je bonboniéra ze Spencera. Na tu sem hodně zvědavá, protože nic takového jsem od nich ještě neměla, vonné vosky v krásné krabičce a za studena voní úžasně, votivku od yankee ♡ dvě knížky se sladkými recepty a úžasné přáníčko ♡

Všem moc děkuji za to, že si na mě vzpomněli a že se rozhodli mi udělat radost. 

9 komentářů:

  1. Krásné dárky, všechno nejlepší přeji. Miluji tulipány a už se těším až si je koupím, mám je ráda hlavně na jaře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Také mám tulipány ráda, ale musím je pořád hlídat kvůli kočce, jsou pro ni jedovaté :/

      Vymazat
  2. tie tulipány by ma veľmi potešili, krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi skvělé dárečky :) Hlavně ty tulipány jsou nádherné :) Tu pěnu na ruce od Baley mám a je úžasná :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky jsi dostala. Ty tulipány jsou nádherné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatočne prajem všetko najlepšie. Pekné darčeky si dostala 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné věci jsi dostala! Ani nevím, že tam máš v práci nějaká dvojčata :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)