středa, března 21, 2018

Utrácím a dostávám #10

Hlásím se po dlouhé odmlce, hlavně asi i z toho důvodu, abyste věděli, že žiju. Mám toho strašně moc teď a nemám vůbec čas. Mám plné i víkendy, takže když přijdu domů většinou nemám na nic náladu a ve většině případů padnu a usnu. Nikam se moc nedostanu a podle toho vypadají i mé nákupy. Je to převážně Primark, který objednávám přes facebook, Pepco, které mám kousek od práce a Avon, který dělá kamarádka. Už se ale vše blíží do finále a já budu mít zase konečně víkendy volnější. Teď už ale k novinkám.

Pruhované tričko je z Pepca, má delší rukáv a je takové teplejší, což je v tomhle počasí fajn.
Mikina s Pusheenem je z Primarku. Miluju tu mikinu a v poslední době jsem začala mít strašně ráda i Pusheena <3 Docela se mi sbírka s ním rozrůstá :)
Tričko s kočkama je taky Primark. Mám ty jejich trička ráda.


Nákup z Avonu. Nějaké voňavky do kabelky, šampony, sprchový gel, pěna, slupovací maska a podobně :) Mám ty věci za nákupku, takže si ráda vždy něco koupím :)


Tělový sprej z Primarku. Musím říct, že voní krásně a cítím ho na sobě po celý den. Skutečně dlouho vydrží.
Vůně do vzduchu z jednorožcem pro zútulnění pokoje, želé na rty a kapsička na drobné. Také vše Primark.


Potřebovala jsem nějaký košíček na krémy na ruce, protože se mi hrozně nahromadily. Nakonec jsem vzala tento v Pepcu. Je docela veliký a mám ho skoro plný. Praktická věc :)


Další tričko z Primarku a opět s kočkami. Dále svačinová taška s jednorožci a cestovní lahvičky na kosmetiku. Jsou u toho i samolepky, aby se rozeznalo, co v lahvičkách je. Vše Primark.


Primark, Pusheen věci. Bačkůrky, ponožky a plátěná taška <3


Poslední dnešní Primark. Voňavka, sprej a krémík na ruce. 


V Pepcu jsem si koupila Velikonoční razítka do sbírky a krásnou klícku, do které jsem si naházela pár yankee vosků.


V lidlu jsem si kupovala silikonové košíčky na tartaletky. Takové ještě nemám, tak jsem si koupila do sbírky a až bude čas, tak si nějaké udělám s ovocem.


A poslední věc z dnešních novinek je tento wafflovač z lidlu. Už jsem ho zkoušela a je naprosto super. Má výměnné destičky i na donuty a pak ještě na ozdobné waffle. Za tu cenu velká spokojenost.

Čím jste si udělali v poslední době radost vy?

3 komentáře:

Děkuji za podporu :)