úterý, ledna 02, 2018

Co mi doma nadělil Ježíšek

Vítám vás u druhé části mých vánočních dárků. Tentokrát se podíváme na to, co jsem dostala doma. Letošní mé vánoce byly dost Primark. Objednávám si v jedné FB skupině Primark online a pokaždé jsem si řekla, že si to nechám k Vánocům :D Něco jsem si platila sama, něco platila mamka. Jsou tu ale i věci, o kterých jsem nevěděla a byly pro mě překvapení :)

 První tu mám takovou voňavou kolekci. Frosted Wonderland je velice příjemná nevtíravá vůně. Mám ji teď v pokoji otevřenou a voní opravdu hezky. Je z Primarku společně i s 19, vonnými sáčky do skříně a svíčkou. Pruhovaný difuser je z Avonu a je s vůní makronek. Jsem na něj dost zvědavá, jak bude vonět.

U Primarku zůstaneme společně s hrnky. Hrnek s kočkou, která je jako jednorožec jsem tam nemohla prostě nechat i když hrnky nemáme už kam dávat :D Termo hrnek s Pusheenem? Bože miluju ho! Nejúžasnější věc a mamka mě překvapila dalším kočičím hrníčkem se šálou :) Ten ale není Primark, ale z Avonu :)


Největším překvapením pro mě bylo Yankee Candle od mamky. Absolutně jsem nečekala, že by mi nějaké dala, protože vosků mám tolik, že neví které mám a které ne. A to, že by mi dala svíčku jsem ani nečekala a když jsem rozbalila tuhle krásku, byla jsem nadšená. Koukaly jsme na ní společně a chtěla jsem ji, ale nechtěla jsem za ní dávat tolik peněz. Tohle je určitě top dárek Vánoc. Společní s ní jsem dostala ještě aroma lampu, svícínek na votivku a zápalky na svíčky.


U mě by nebyly Vánoc, kdybych nedostala nějakou kosmetiku, i když ji mám dvě krabice :D Letos to byla od značky Balea tato Ocean girl sada. Musím říct, že voní úžasně a těším se, až ji vyzkouším.


Další kosmetické sady jsou od značky Alverde. Malé roztomilé balení se zimním motivem a zvířátky. Obsahuje lahvičku s pěnou, s tělovým mlékem a se sprchovým gelem tuším a druhá sada je s čokoládou a chilli. Na tu jsem hodně zvědavá.


Poslední letošní kosmetiku tu mám mýdla ve tvaru vloček, které jsem dostala od strejdy. Z Primarku balzám na rty, který byl naprosto v úžasném balení a stále jsem ho nerozbalila, protože mi to přijde škoda :D a krémy na ruce od Essence, kde se jim naprosto povedly obaly!


V Primarku jsem ulovila také dvoje boty. Trochu jsem se bála velikosti, ale řekla jsem si, že když nebudou mě, tak budou mamce, protože ta má o číslo nohu menší a naštěstí oboje sedí bezvadně. Těším se až je vytáhnu ven, protože tyhle typy bot mám nejraději. 
K tomu tu mám ještě roztomilý termofol, který je udělaný jako králíček. Uvnitř je láhev, která se dá vyndat, naplní se teplou vodou a králíček pak hřeje.


Další překvapení od mamky. Sada nákrčníku a čepice s motivem kočky. Tuhle zimu jsem ještě ani čepici nebo šálu nevytáhla, protože mi nepřijde taková zima, tak uvidíme, jestli se nějak ochladí a vytáhnu to.


Ponožek není nikdy dost a musím říct, že já mám ponožky docela dost ráda a často si nějaké kupuji. Little pony a Mickey jsou Primark (nečekaně) a poslední kočičí jsou z Kik.


Myslela jsem si, že v zimě bude prostě zima :D Tak jsem si dost nakoupila i rukavic na střídačku (všechny primark). Zatím jsem rukavice nevytáhla a to tam mám i jedny na mobil. Tady platí asi to stejné, co výše u nákrčníku s čepicí :)


Z F&F jsem dostala dvoje kalhoty. Už takové mám a jsou hrozně pohodlné, takže mám ty samé jen v jiným odstínech. Trička jsou Primark. Mám tam ty trička ráda. Vyjdou na pár korun, sice to není nějak extra velká kvalita, ale v klidu je můžu nosit do práce a pak mě tak moc nemrzí, když si ho tam zničím nebo zašpiním. Tričko třeba za 600, bych asi jen tak do práce nenosila. 


První dvě trička jsou s dlouhým rukávem. Do práce je asi moc nevytáhnu, ale když je chladněji a jsem někde celý den venku, tak si ho ráda vezmu nebo pak i na jaře jen pod teplejší mikinu, takže ty teď určitě ještě unosím. Třetí je klasika s nápisem.


Poslední tři trička. Při tom focení jsem si všimla, jak moc sahám po šedivé barvě a musím říct, že i v ochodě často kupuju oblečení v téhle barvě. Mám tu první s buldočky, druhý tématicky vánoční se sobem a poslední se srdíčky.


V poslední době mám hroznou úchylku na pyžama. Nevím proč, ale strašně se mi začaly líbit a mám potřebu mít stále nové. Už je nemám ani kam dávat, protože mám toho dva plné šuplíky. První je s motivem seriálu Přátelé. Druhé nečekaně s kočkou a poslední jen vršek. Je to teplejší materiál jako mikina, ale hrozně příjemný. V něm jsem už spala a mám k tomu i kalhoty s jednorožcem, který jsem si kupovala před lety v Primarku, tak mi to k sobě ladí. Jelikož já doma netopím, tak mi v něm není ani horko a je mi v něm příjemně.


V létě mám ráda ty kratší pyžama, takže i ty tu mám do zásoby. Vršek je vždy tílko a spodek kraťásky. Všechno mi přijde příjemný materiál a mám zkušenost, že fakt vydrží i několik let za těch pár korun.


Odbočíme od oblečení. Od mamky jsem dostala řezačku na papír a jsem za ni nejvíc ráda. Mluvila jsem o ni dlouho a mamka mi ji sehnala. Já pořád jak něco stříhám a vyrábím, tak mi tahle věc o hodně usnadní život.
Další od mamky mám Destrukční deník, ale novinku tentokrát v barevné verzi. Mám všechny díly deníku, tak jsem ráda, že mám do sbírky i tento.
A poslední je krabička na makronky, kterou jsem si kupovala sama. Já makronky absolutně miluju a ráda si za ně připlatím. Teď před Palladiem byl stánek, kde mají nejlepší makronky, jaké jsem kdy jedla. Chystám se dělat si je i sama doma, takže i proto, tak krabička.


Ten, kdo mě zná ví, že mám ráda tašky a kabelky. Jednou za čas udělám vždycky redukci, protože bych to opravdu neměla už kam dávat. Ty co nenosím skoro vůbec dám pryč, ty hodně opotřebované vyhodím. S některými se loučím tedy hodně špatně, ale pak je tu místo zase pro nové. Tyto vánoce jsem se pořádně rozjela a udělala si velkou radost novými kousky do své sbírky. Mám radši velké tašky, kam dám všechny věci do práce, nastrkám si do ní věci na převlečení a když se do ní vejde i oběd je to absolutní výhra. Přesně taková bude ta černá taška. Je skutečně hodně velká, mamka dostala tu samou jen v růžové barvě. Druhá s flitry se mi líbila i proto, že je mění. Jak je vidět na fotce, tak z druhé strany jsou černé. Přijde mi zajímavá a mamka ji má také jen ve světlém.


Tenhle typ tašek nosím většinou na nákupy. S Mickeym je taková pevnější a umyvatelná a docela i veliká, takže bych ji klidně v létě viděla i na nějakou grilovačku, kam se dají všechny věci. S jednorožcem je taková ta plátěná klasika. Asi ji budu nosit i v létě do práce, když budu vědět, že nikam jinam pak už nepůjdu a hodím do ní jen klíče, peněženku a mobil.


Jednou za čas vezmu i batoh a kolikrát mi přijde pohodlnější jak taška, hlavně na nějaké výlety. Od mamky z F&F mám hvězdičkovaný. Přesně v této barvě mám i kabelku, která je super a je velká. Jednou jsem ho už ven vytáhla a je fajn. Hodně se do něj vejde. 
Chlupatá kabelka je také z Primarku. Je také docela velká a tahám ji teď pořád. Nejoblíbenější taška letošní zimy :)


Dnešní poslední 3 tašky. S pudlem to vidím stejně jako u té s jednorožcem. Největší výhoda těchto tašek je ta, že je v klidu můžete hodit do pračky a vyprat.
Malá crossbody kabelka ve vínové barvě. Mamka ji má v šedivé. Vejde se do ni přesně jen mobil, klíče a peněženka. 
Poslední černá, také crossbody od mamky ze Sinsay. Jsou na ní namalované kočky a je úplně roztomilá. Těším se, až ji někam vytáhnu. Velikostně je také akorát na to nejpotřebnější.


A poslední dárek tu je toto zimní povlečení z Lidlu. Překvapila mě mamka, protože jsem si ho chtěla koupit na shopu, ale bylo vyprodané. Mamka ho sehnala normálně na prodejně Lidlu.

Na závěr musím říct, že za všechny věci jsem šťastná a hlavně za ty, co jsem dostala od jiných. Je toho tolik, protože jsem často měla ty věci třeba už od září/října a pak jsem ztratila představu o tom, kolik toho je a pořád jsem si říkala, že si to nechám na Vánoce :D

13 komentářů:

  1. tak to teda bol štedrí ježiško :) Fakt krásne veci, tie šálky s mačkami vyzerajú hrozne zlato - tuším miluješ mačky :) taktiež sa mi páčia tie kozmetické sady od Alverde, veľmi pekné balenie. Čo sa týka tých šedých tričiek veľmi sa mi páčia, šedá je moja celkom dosť obľúbená farba :)
    do nového roka praje veľa úspechov, hlavne s blogom <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné věci jsi dostala. Letos mi Ježíšek taky donesl svíčku od Yankee Candle a mám z ní taky obrovskou radost. Aroma lampu mám doma úplně stejnou, vypadá moc hezky a na ten barevný destrukční deník se musím podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Yankee jsou skvělé a deník je super. Víc inspirativní než ten černobílý :)

      Vymazat
  3. Teda to je bohatá nadílka! Všechny ty věci s kočičkama chci! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci jsi dostala :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že Ježíšek byl tedy hodně štědrý :-D, jak dopadlo testování té mini kosmetické sady se zvířátky? Já ji měla v ruce, ale nakonec nevzala, tak jen jestli jsem hodně prohloupila :-D Beru odběr tvého krásného blogu a budu ráda i za tvůj ;-) Přeji hodně úspěchů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem je nezkoušela, ale moc hezky voní. Zatím je mám na poličce jako dekoraci.
      Strašně moc děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za podporu :)