středa, ledna 10, 2018

Výměna dárečků s Irenkou


Ještě před Vánoci jsme se sešly s Irenkou a předaly si dárečky. Řekly jsme si, že si je necháme nerozbalené až do Vánoc a bude to překvapení pro nás pro obě. Dáváme si dárky každý rok. Někdy si stanovíme cenu, ale nikdy to nedodržíme, takže jsme letos tomu nechaly volný průběh a jednaly s rozumem. Ráda vám teď ukáži, co jsem si rozbalila od Irenky já.


Pěnu bilou už od ní jednu mám. Tato je s vůní třešní a voní naprosto božky. Přesně vůně po které bych sáhla sama. Jsou úžasné, ale šetřím s nimi, protože u nás normálně v drogeriích ještě k zakoupení nejsou, bohužel.

Dřevěná srdíčka jsou ty blbinky, které si kupuji většinou na aliexpressu nebo když vidím někde nějaké levné v obchodě. Mám tyto kreativní věci ráda, takže rozhodně potěšila i tato srdíčka se zimním vzorem.

K tomu sedí i dřevěný stromeček, který je jako dekorace. Na dekoracích dost ujíždím a vzájemně si vždycky ukazujeme a píšeme, kde co mají, takže mě i taková maličkost potěšila.

Košíčky na muffiny se zimním motivem soviček. Iren ví, že hodně ráda peču zrovna muffiny a peču je ze všeho asi nejčastěji. Mám už pěknou sbírku košíčků a když někde nějaké hezké vidím, tak si je koupím. Přijde mi, že se z toho stává tradice, protože mi košíčky dala už i minule :)

Mýdlo z Oriflame má dokonalou vůni i přes ten obal. Těším se, až ho vyzkouším, i když do poslední chvíle jsem si myslela, že je to něco do koupele :D

Balzám na rty No drama lama s rozkošným obalem. Má příjemnou sladkou vůní a ty já nečekaně ráda :)



Krém na ruce od Oriflame ze stejné kolekce jako mýdlo výše. Má jemnou nevtíravou vůni, rychle se vstřebává. Zatím s ním mám dobrou zkušenost.

Spa set od značky Balea s vůní kokosu. Do toho jsem se absolutně zamilovala. Kokos patří do mých top vůní a tohle? Bože <3 Miluju to!!


Skleněný tácek momentálně používám pod svícny na votivky od Yankee. Je krásný, jen škoda,  že se zimním motivem. Ráda bych ho používala celoročně :)

Nemohlo by to být bez toho, aniž bych dostala svíčku. Vosky od Iren už nedostávám, protože nemá přehled o tom, které mám a které ne (není se čemu divit), tak mi dala tu krásnou zimní svíčku, která má uprostřed zlatý stromeček. Pálit ji rozhodně nebudu a nechám si ji jen jako dekoraci.

Poslední věc, která se taky stává tradicí je kalendář s kočkami. Minulý rok jsem ho od ní také dostala a jsem ráda, že i letos, protože jsem do té doby byla bez kalendáře na stůl :)

Všechny dárečky mě moc potěšily a děkuji Irence ještě jednou, za všechny dárečky. Mám tě ráda :-*


Vyjádření od Irenky:


Dárky od Kristýnky mi udělaly obrovskou radost. Každý rok se domlouváme a dáváme si balíček k Vánocům. Jelikož ani jedna z nás, není spokojena se službami České pošty, dárky si raději dovezeme osobně. Předaly jsme si je začátkem prosince, když jsem za Kiki jela na návštěvu. Ona mi dala velikou tašku plnou balíčků a k tomu ještě extrémně těžkou tašku, kterou jsme tahaly celý den po Praze. Od začátku jsem přemýšlela, co v té krabici asi může být, že je to tak šíleně těžké. Když jsem přijela domů, měla jsem nutkání dárky otevřít, a tak jsem si je raději odvezla krodičům, abych je neměla tak na očích a vydržela to až do Štědrého dne.  



A pak to konečně přišlo…čas rozbalení dárků. Již od rána jsem byla netrpělivá A překvapila mě tedy pořádně. Každý dárek byl dokonale zabalený, je vidět, že si s tím dala opravdu velkou práci. Nejprve jsem rozbalila vánoční přání. Ani na to letos nezapomněla. Měla vše připravené do sebemenšího detailu. A pak jsem rozbalovala balíček po balíčku…Bylo poznat, že mě opravdu zná, protože se se vším trefila do mého vkusu a do toho, co mám opravdu ráda.



Dostala jsem krásnou lucerničku, protože Kiki moc dobře ví, že miluju svíčky. Příjemný polštářek s krásným hrnečkem. Plyšového a porcelánového čuníka, z nich mam velikou radost, určitě mi chtěla dopřát hodně štěstí. Nezapomněla ani na pár sladkostí jako nutella marshmellow nebo čokoládu. A další radost mi udělala měkkoučkými botičkami na doma. 


Mohla bych se tu rozepisovat všelijak, ale pro mě je důležité, že si pořád po tolika letech rozumíme, a že si uděláme čas na to vidět se spolu a užít si hezké chvíle. Za to jsem moc vděčná. Protože přátelství s Kiki je k nezaplacení. <3  

9 komentářů:

  1. Daly jste si krásné dárky. I já si takto s kámoškou vyměňuju dárky a je to super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne darčeky. Je skvelé mať takuto kamarátku 😊

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou tak krásné věci! Hlavně to plyšové prasátko, které jsi ji dala, to je naprosto boží :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to ste sa veľmi krásne obdarovali! také rozkošné vecičky by potešili určite aj mňa! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY.

    OdpovědětVymazat
  5. My si s kamarádkami dáváme také každý rok dárečky, které si ale rozbalíme až pod stromečkem 24. prosince.
    Já jsem dostala právě dřevěné srdíčko, u kterého byla cedulka "Jsem tvoje srdíčko pro štěstí", tak to mě moc potěšilo. Od jedné kamarádky dostávám poslední dva roky vždy něco do kuchyně, většinou na pečení, protože mě to baví. Leos to byly silikonové formičky na muffiny. Také je totiž hrozně ráda pěču.
    No tak ten balzám na rty od značky Balea je ale dokonalý. Tuhle značku jsem si oblíbila právě díky obalům a také ceně výrobků.
    Jé, kokosovou vůni taky miluju!
    Věřím, že dárky od tebe opravdu udělaly velikou radost a všechno to vypadá fakt zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny dárky vypadají skvěle. Jak ty, co jsi dostala, tak ty, které jsi dala. Máte dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,
    ráda bych Vám touto cestou nabídla spolupráci s naším e-shopem Manzara Fashion.(www.manzara.cz)
    Hledáme bloggerky, které by pro nás psali články, na určitá témata, týkající se zboží na našem e-shopu. Do článku byste vložila 3 klíčová slova, které bych Vám zaslala. Za článek si u nás můžete vybrat zboží v cenové kategorii cca 800 Kč.
    Při dlouhodobější spolupráci nevylučujeme i peněžní odměnu.
    Pokud byste naši nabídku přijala, byla bych velmi ráda.
    Těším se na Vaši odpověď.

    S pozdravem

    Magdalena za Manzara

    info@manzara.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)