středa, srpna 02, 2017

Utrácím a dostávám #5

Po delší době je opět čas na mé novinky, co se mi tu hromadí v poslední době, už od nějakého dubna :) Takže jdeme na to.

Moje Lush věci jste už mohli vidět v článku o produktech do vany tady. Já v poslední době naprosto miluju zlatou barvu, takže beru vše, co je zlaté :D Takže toto zlaté vejce jsem tam nechat nemohla.


Od kamarádky jsem dostala spoustu barevných papírů na tvoření, abych si je nemusela kupovat, za což jsem fakt ráda i když stejně neodolám a když někde nějaké hezké vidím, tak si je koupím :) 


Přes slevomat jsem si kupovala kabelku. Nakonec jsem z ní byla tak nadšená, že mám nakonec dvě a každou v jiné barvě. Velikostně je tak akorát, vejde se do ní plno věcí a má i dlouhý popruh, což v poslední době u kabelek dost vyžaduji. Vyšla mě okolo 500 :)


Další várka papírů od kamarádky. Různé odstíny a různé druhy papírů ať už podle gramáže, struktury a podobně :)


V Tescu jsem ulovila toto kočičkovské (miluju všechno na čem jsou kočky) pyžamo ve slevě. Za ty peníze jsem ho tam nemohla nechat a je super. V poslední době jsem si hrozně oblíbila pyžama a už se mi pěkně hromadí :)


Magnetky typu udělej si sám, jsem dostala od kolegyně v práci. Ještě jsem je nezkoušela, ale v balení máte plechovou destičku, k tomu pár ozdobných magnetek, obrázky k vystřižení a nějaký roztok, kterým zalijete obrázek na magnetce a měl by vám tam ztvrdnout. Bude to něco na ten způsob asi jako pryskyřice. Prodává to albi.
Koupila jsem si dětské kuličky do vany (miluji tyhle věci <3 ) a láhev, která je ve tvaru žárovky. Mamka mi pořád doma nadává, že těch sklenic máme už dost a že se to nemá kam dávat :D Jak kdybych mohla za to, že často dostávám sklenice a hrníčky od ostatních :)


A další papíry tentokrát i s ozdobami. Samolepky jsem posílala Irence, protože se ji hrozně líbily. Tohle je kompletně nějaká sada a už jsem ji jednou taky měla. Ty papíry tam prostě luxusní!


Často teď jezdím i do ikei, protože pořád nějak něco potřebuji. Kupovala jsem si tam úložný díl do skříně, který se zavěsí na tyč a má přihrádky, já to používám jako organizér na kabelky, poté dvě vonné svíčky. Naprosto miluji jejich svíčky. Jsou levné a voní naprosto úžasně.
V Decathlonu jsem si kupovala tento batůžek. Původně byl na školu v přírodě, ale pak jsem si ho nějak oblíbila a nosila ho i normálně. Jediné, co mi vadí je, že ho má snad 3/4 Prahy.


Když jsem byla jednou venku s Adélkou, tak jsme objížděly obchody. V Deichmannu jsem narazila na tyto botasky a už jen kvůli té rose gold špičce jsem je musela mít. Navíc byly ve slevě za 350 korun a to mi přijde za boty super cena. Jeden čas jsem je nosila pořád a jsou hrozně pohodlné.


Další produkt z Lushe, tentokrát tato roztomilá beruška. Přišla mi naprosto okouzlující, tak jsem si ji vzala :)


 Potřebovala jsem nějaké ozdoby, když jsem dělala Iren dárek. V Tigeru mívají občas hezké tyhle blbosi a někdy i za pár korun. Nakonec jsem tam ulovila srdíčka, motýlky a mašličky. Ještě jsem tam našla strom z krystalů. Abych se přiznala, tak po přečtení návodu doma jsem neměla ani chuť to zkusit, když tam píšou, co všechno se u toho nesmí :D


V Pepcu jsem ulovila tuto zlatou kosmetickou taštičku. Kupovala jsem si ji na školu v přírodě a je super, že je omyvatelná a docela hodně se do ní vejde a za 30 korun je naprosto úžasná :)



Když byla u mě Irenka dovezla mi dárečky. Kromě Jelly Belly s příchutí zmrzlin mi dovezla ještě vosk od yankee, sprchovou pěnu od bilou s vůní cukrové vaty (mimochodem je naprosto úžasná) a hrníček s kočkama <3 


A poslední tu máme horkou čokoládu s příchutí Marshmalow, balzám na rty od značky Balea a vodu ve spreji. Mám tu vodu hrozně ráda, je to super osvěžení a za těch pár korun se vyplatí. Od minulého léta, je toto moje teprve druhé balení, protože skutečně dlouho vydrží. Já ji mám v lednici, aby přinesla pořádné osvěžení :)

Co vaše novinky? Co jste si koupili v poslední době vy? :)

1 komentář:

Děkuji za podporu :)