sobota, srpna 26, 2017

Nákupy aliexpress #3

Po měsíci se hlásím s dalším dílem Aliexpress nákupů. Dnes to bude ve znamení hlavně oblečení. Všechno jsem to objednávala Irence, takže je to focené na ní. Oblečení na Ali si kupuje hlavně na fotky, protože to tam stojí pár korun a není ji pak líto si je upravit podle toho, jak potřebuje. Ráda vám tedy dnes ukáži, jak takové věci můžou hezky vypadat.


Začneme nejdříve ale doplňkem, který jsem také objednávala Irence. Jedná se o tyto kotvičky. Prodávají se každá barva zvlášť. Objednávat můžete zde za 1,72€. Já kupovala o pár centů levněji, ale je to delší doba už. Myslím si, že vypadají moc hezky.


Prvním kouskem oblečení je tento cardigan podle ali v khaki barvě. Prodejce ho bohužel nemá v prodeji na jeho odkazu, ale určitě když zapátráte najdete ho i u jiných prodejců. Já ho objednávala z tohoto odkazu.


Objednávala jsem ho ve velikosti L za 8,06€. Na již nefunkčním odkazu je o něco dražší. Pokud nevíte jak hledat na ali podle fotky a najít tak jiné prodejce, klidně se nebojte napsat :)


Dalším kouskem tu máme bundičku v tmavé barvě. Objednávala jsem velikost XL a barvu černou na tomto odkazu. Bohužel také už není funkční, takže platí to stejné jako výše. Objednávala jsem ji za 6,35€.


 Předposlední věcí tu máme tyto plavky. Vyšly na 4,81€, ale odkaz bohužel vůbec nefunguje. Zde je prodejce od kterého jsem kupovala a má převážně jen plavky, tak možná někde bude mít pod jiným odkazem. Jsou ve velikosti S.


Poslední věcí dnes jsou tyto maxi šaty v modré barvě. Koupeny ve velikosti S za 4,47€. Odkaz také není funkční, ale přesto pro představu dávám sem

Iren byla z těch věcí vždy nadšená. Nečekala nějakou špičkovou kvalitu za ty peníze a často byla i příjemně překvapená, co ji přišlo. Máte vy zkušenosti s oblečením z Ali?

Fotografie focené venku fotil Ondřej Pešek
Na fotkách Irenka

2 komentáře:

Děkuji za podporu :)