čtvrtek, října 26, 2017

Utrácím a dostávám #7

Vítám vás u dalšího dílu mých nákupů a novinek. Hromadí se mi to tu pěkně a někdy mám pocit, že nestíhám vše ani fotit :) Mám teď i hromady věcí z Primarku, ale nechávám to všechno na Vánoce, takže ty vám ukáži asi až v prosinci :) Mám toho plnou skříňku, takže se máte na co těšit. A teď k tomu aktuálnějšímu :)

 Pepco jsem si oblíbila hlavně kvůli doplňkům do domácnosti a zalíbil se mi tam i tento polštář. Vyšel na pár korun. Já polštáře miluji a čím víc polštářů, tak tím líp. Tady se mi líbí hlavně ty zlaté detaily :)


Jednou v Kauflandu mě zaujaly tyto boty. Sice jsem je už musela slepovat, protože se rozlepily, ale jinak jsou úžasné. Hodně se líbí i ostatním, protože třeba na sluníčku hází úplně jiné barvy než ve stínu. Stály něco okolo čtyř stovek, což mi přijde na boty dost v pohodě.


V práci jsme měli možnost si zakoupit polštářky z chráněné dílny. Chtěla jsem přispět, tak jsem se přehrabovala ve velkým pytlích, několikrát je vysypala a zase to tam jak idiot házela zpátky a nakonec jsem si vybrala dva. Jeden tento kočičkový. Myslím, že důvod, proč jsem si vybrala zrovna tento uvádět nemusím. Zkrátka další kočka do sbírky.


U koček ještě zůstaneme, protože v Gatu jsem objevila tyto dva úžasné kousky. Kočičí peněženku, která je naprosto skvělá a zatím stále drží jak nová a kočičí tílko, které jsem sehnala ve výprodeji. Mám ho do spaní, protože často spím v tílku, protože nesnáším, když mi je v noci vedro.


A tady máme druhý polštářek z chráněné dílny. Tenhle medvídek se mi strašně líbil. Přijde mi roztomilý a hned mi padl do oka. Dobře se i na něm spí :)


Mamka mi udělala radost kočičím šátkem, který byl společně ještě s jedním s hvězdičkami. V zimě ráda nosím různé šátky a šály a kočičí nesmí v mé sbírce chybět.


Vždycky, když se sejdu s Adélkou <3 Něco mi přiveze a nikdy nezapomíná ani na mojí Cessinku. Vždy ji koupí nějaké hračky nebo nějaké pamlsky, což mi přijde od ní hrozně hezké. Adél ví, že miluji věci na tvoření, takže mi dala nějaké samolepky, washi pásky a razítka a zároveň i ví, že mám sbírku balzámů na rty, tak mi k tomu ještě dva přihodila.


Miluji samolepky od Fleppi do diářů. Mám jich už plno a jednou za čas si koupím další novinky, které mám. Občas si objednám i nějaké stránky do diáře jako tady například svátky a narozeniny. Ráda si diář vylepšuji a těším se na nový diář, až si ho začnu zase vést trochu jiným způsobem. 


Zbožňuji značku Balea a jejich hravé a barevné obaly produktů. Tady jsem sáhla po malých praktických krémíkách, depilační krém, nějaké sprchové gely a úžasné makronkové balzámky na rty.


V Tescu jsem objevila ve výprodeji úžasný roztomilý sešit s kroužkovou vazbou, kreativní omalovánky a taky jsem se rozhodla vyzkoušet aqua pastelky. Ještě jsem neměla čas s tím něco tvořit, ale moc se na to těším.


Od kolegyně v práci jsem dostala magnetku, která mi udělala velkou radost a myslím, že dost sedí :) A pak černý čajík. 


A poslední jsou dneska opět dárečky od Adélky <3 Kočičkovský hrníček, Lindt koule a knížka malované rolády. 

Jak vypadají vaše novinky? Co vám udělalo v poslední době největší radost? :)

2 komentáře:

  1. Krásné věci sis koupila i dostala. Diář si taky velmi ráda organizuji a vidím, že jsi velká milovnice kočiček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Super roztomilé věci, hlavně ten polštář je boží :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)