středa, října 18, 2017

Přečteno #1


  • Jak blafovat o kočkách

Tato kniha neměla v podstatě vůbec žádný děj a sáhla jsem po ni jen z toho důvodu, že měla být o kočkách. O kočkách sice byla, ale takovou formou, která mě vůbec nebavila.
Knihy by měla být taková příručka, jak poznat kočku. Přiznám se, že jsem neměla na to ji ani dočíst. Stává se mi to velice výjimečně, že odložím rozečtenou knihu a už se k ní nevrátím. V této edici existuje spousty témat, které se takto rozebírají a upřímně mně po tomto zážitku žádná neláká.


  • Brambory na vloupačku

Kniha, která mě pobavila a čekala jsem napnutě až do konce, jak vše dopadne. Super čtivá, která je o partě důchodců, kteří žijí v pečovatelském domě. Nudí se tam a přijdou si jak ve vězení, díky podmínkám, jaké jim dává personál v domově. Nakonec si řeknou, že ve skutečném vězení by jim bylo lépe než tady. Tím začíná akce, kdy spáchají trestný čin, aby se do pravého vězení dostali. Samozřejmě nic nejde podle plánu a přichází několik starostí a změn. Určitě překvapí, jak to nakonec vše dopadne.

  • Příliš mnoho Kateřin

Na začátek chci říct, že zbožňuji knihy od Greena a zatím se mi všechny líbily, které jsem četla. Tento příběh je o chlapci, který nikdy nechodil s jinou dívkou než jménem Kateřina. Hlavní hrdina ale jednou potká na výletě se svým kamarádem dívku, která všechno změní. Milovník Kateřin sestavuje vzorec na který nakonec přijde a vypočítá podle něj, zda určité tipy dvou lidí se k sobě hodí a jak dlouho jejich vztah potrvá. Na rozdíl od jiných knih od Greena má tato kniha docela pozitivní konec. 


1 komentář:

  1. Já od Johna Greena četla víc knih, ale líbilo se mi pouze Hvězny nám nepřály. Nevím proč. Třeba Hledání Aljašky mě totálně nebavilo. Brambory na loupačku :D :D Tak to musí být sranda, moc se tedy nevidí knihy o důchodcích.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)