středa, října 11, 2017

Nákupy aliexpress #4

Hlásím se, již s čtvrtým dílem ali nákupů. Dneska se podíváme hlavně na doplňky, které na aliexpressu seženete za pár korun. Nebudu to zdržovat a jdeme na to :)

První dnešní položkou tu mám kryt na Asus zenfone 5. Objednávala jsem ho Irence, ale kupovala jsem si později stejný mobil a mezitím si ona pořídila nový, takže jsem po ní kryty zdědila :) Je to gumový kryt, který jsem kupovala za 1,42€. Odkaz už bohužel funkční není, ale prodejce ano a to zde. Mám plno produktů nejen na Asus




Dále tu máme přívěsek na krk s pandou. Vyšel na 1,70€. Kupovala jsem ho z tohoto odkazu. Pandička vypadá moc hezky. Je to bižuterie, takže po čase se nedá očekávat 100% kvalita, ale za ty peníze je to super :)

Teď přijdou na řadu náhrdelníky a to rovnou dva. První je barevnější a je od stejného prodejce jako panda zde. Ten vyšel na 1,86€ a druhý žlutý  vyšel na 1,52€. V porovnání s kvalitou a cenou oproti tomu, co se prodává u nás není co vytknout. Nehledě na to, že většina prodejců v ČR všechno přeprodává právě z ali za mnohem větší peníze. Z těchto odkazů určitě hodně muziky za málo peněz :)

Poslední dnešní věcí je náramek v černé barvě. Oproti fotce vypadá tedy méně kvalitněji, ale i tak je hezkým módním doplňkem. Na náramku se nachází 7 přívěsků. Není problém si klidně vyměnit přívěsky za nějaké své. Náramek vyšel na 1,99€. Objednávala jsem z tohoto odkazu a najdete ho ve více barvách.




To je pro dnešek z ali všechno a těšte se na další díl :)

2 komentáře:

  1. Panda je moc krásná. Já na ali objednávám asi nejvíce obaly na mobil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na ali objednávam hlavne obaly na mobil a sklo 😉 Sem tam si kúpim aj nejakú bižutériu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)