neděle, července 02, 2017

Utrácím a dostávám #4

V poslední době docela dost nakupuji, až jsem z toho sama překvapená, kolik věcí si normálně v obchodech koupím nebo objednám. Pak se na konci měsíce divím, kde všechny ty peníze jsou i když je i dost věcí, co musím poplatit a do toho se mi teď přidala ještě škola, do které se zase po letech od září vracím. Bohužel se mi to tak sejde, že větší část školy budu platit zrovna, kdy mi končí roční jízdenka na mhd, takže začíná několik měsíců šetření, abych to všechno poplatila. Snad se dokážu krotit a peníze našetřit :) Teď už k samotným novinkám :)
Musela jsem taky navštívit Lush a vyzkoušet nějaké jejich produkty. Z prodejny jsem byla překvapená, kolik věcí tam mají na to, jak je krámek malý. Příjemný personál (některý až moc :D ). Poprvé jsem si koupila tyto tři produkty. Ještě je mám, protože zlaté jsem si dala jen polovinu, to je pěna, pak to růžové s kytičkou uprostřed, co je taky tuším pěna, to jsem si taky dala jen polovinu a tu velkou kouli mám pořád ještě celou. Musím říct, že mají hodně intenzivní vůni a mám je uložené ve skříni, takže mi provoní krásně celou skříň.

Objednávala jsem Iren kuchařku (učí se vařit :D ) a rovnou jsem si tam přihodila i knihy, které jsem tam našla. Konkrétně knihu děláme si to doma sami, kterou jsem chtěla strašně dlouho a konečně ji mám a budu mít teď i čas na to, z ní něco udělat a pak značkové cukrovinky, což je kniha, kde jsou známé čokolády, řezy a podobně a je tam recept u každé cukrovinky, jak si ji doma udělat levněji.
Poslední knihu sladké drobnosti jsem si pořídila v Levných knihách. Naprosto takové knihy s recepty miluji.

V Pepcu jsem si pořídila tento barevný polštář, protože já absolutně miluju polštáře. Skoro je nemám už na postel kam dávat, ale u mě platí, čím víc, tím líp :)

Byla jsem na výstavě koček z útulků a rozhodla jsem se útulek podpořit koupí nějakých věcí, co prodávali a vybrala jsem si tuhle kočku, která mi přijde naprosto cute.

Kamarádka dělá Avon, tak jsem se rozhodla její přivýdělek podporovat a každý katalog si vyberu několik věcí. Myslím si, že kvalita odpovídá ceně a nejsem zas tak náročná, tak jsem docela spokojená :)

Tuhle úžasnou deku jsem kupovala ve výprodejích u alberta. Většinou sice na ní spí kočka, ale na zimu je naprosto úžasná, protože je heboučká a teplá.

Další podpora útulku tentokrát přes facebook, kde jsem viděla tyto polštářky a řekla jsem si, že si udělám radost a zároveň podpořím dobrou věc. Paní dělá tyto polštářky sama a jsou úžasné :)

Konečně otevřeli Pepco i v mé blízkosti, takže tam jsem často a skoro při každé novince. Další mojí úchylkou jsou různé sklenice a svíčky, tak jsem tam nemohla nechat tyto. V první sklenici mám uložené stuhy, které mám namotané na dřívkách, ve druhé sklenici mám momentálně kytky z práce a třetí se svíčkou mám na komodě jako dekoraci.

V této váze  opět z Pepca mám umělé růže z Ali a kočičí hrníček jako milovnice koček jsem tam nemohla nechat :)

Od kamarádky jsem dostala tyto samolepky koček na zeď, které jsou semišové. Hned jsme měla potřebu je někam nalepit, tak některé mám na zdi a některé na skříni.

Mamka mi pořídila tuto úžasnou tašku Salming, která je naprosto skvělá na cestování, protože je dostatečně velká a navíc má kapsu i na notebook, takže například do vlaku nebo autobusu na delší cestu ideální. Chtěla jsem ji hrozně dlouho a konečně ji mám :)

A opět se vracíme k Pepcu, koupila jsem si tam šedivý cardigan, který měli poslední. Doma jsem zjistila, že bych potřebovala i trošku větší, protože má dost úzké rukávy, tak si ho nakonec vzala mamka.
Pak jsem si vzala ponožky a vzorované tričko.

Po delší době jsem skočila i do dmka a nemohla jsem tam nechat limitky, které se toto léto objevily. Samozřejmě jsem opět nezůstala jen u nich a přihodila (nečekaně) více věcí. 

V lidlu jsem si kupovala boty s plameňáky. Kupovala jsem si je v klidu asi další týden, co skončila akce ve které je měli, protože to strkání u těch košů naprosto v lidlu nenávidím. Jednu dobu jsme je tahala pořád a drží pěkně a jsou i dost pohodlné.

Poslední věcí dneska, kterou vám ukáži je tento pelíšek pro mojí Cessinku. Je to první pelíšek ve kterém spí, protože je měkoučký a chlupatý, tak jsem ráda, že konečně jsem se trefila do něčeho, na čem je ochotna spát :) 

5 komentářů:

  1. Ten mačací vankúšik je nádherný, je skvelé že si podporila dobrú vec :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci, ale pobavila jsi mě... "budu šetřit" a o pár řádků dál "kamarádka dělá Avon tak si každý měsíc něco pořídím" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak si koupím třeba od ní Avon, ale už si nekoupím něco jiného neee? :D Co na tom nechápeš :D

      Vymazat
  3. Moc hezké věci :)
    Já Lush přímo zbožňuju! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten polštářek pro dobrou věc je úžasný! :)
    Dobrý úlovek ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)