pátek, července 14, 2017

Brandnooz box červen 2017


Dny a měsíce neskutečně letí a já ani nestíhám psát tyto boxy plné dobrot. Hlavně zjišťuji, že ani skoro po tom měsíci nestíhám všechno z boxu vyzkoušet a spotřebovat. Záleží tedy hlavně na obsahu a každý měsíc se to mění, ale z toho boxu mám ještě plno věcí zabalených.


Vitana šťáva na čínu - V boxu byly dvě možnosti, buď ta co mám já na čínu a nebo šťáva k masu. Ještě jsem nezkoušela, takže nemůžu posoudit, ale koukala jsem, že dělají víc produktů v této gelové konzistenci, ale chuťově ohodnotit nemohu. 

Big Shock! Spritz - Shocka jako takového mám ráda a nejraději mám gold. Tenhle si ale nikdy víc nekoupím. Moje nejméně oblíbená chuť je hořká a tento shock je na mě hořký hodně. Asi jsem od toho čekala něco jiného. Z celého obsahu plechovky, jsem měla jeden první lok a poté jsem nechala mamce, které naopak zase chutnal. Takže pokud máte rádi opravdu hodně hořké, tak do něj jdete.

KitKat - Klasická kitkat jak všichni známe jen s vylepšenou recepturou. Údajně by měla mít extra mléko a kakao. Nevím tedy jestli to v sobě má, ale chuť mi přišla stále stejná :D Kromě trošku jiného obalu v tom moc rozdíl nevidím.

JOJO Mixle Pixle MINI -  Jedinou novinkou na těchto bonbonech je velikost balení a to, že je zkrátka malé. Jinak to jsou klasické bonbony mixle pixle, které znáte, pokud si je běžně kupujete. 

Mirinda Ananas vs. meloun - Za mě hnus oboje, nemám ráda chuť sladidla a přijde mi, že v těchto mirindách ho bylo hodně. Dost jsem se na ně těšila až je ochutnám, když jsem je tam viděla, ještě tyto letní příchuti, ale z mé strany bohužel velké zklamání. Nikdy víc si je nekoupím. 

Vitana Farmářská polévka Rajská - Nejsem polévkový typ. Říkala jsem to tu už několikrát, že když polévku, tak vývar, takže tato rajská poputuje dál, protože myslím, že ji nejí zrovna ani nikdo doma. Ale jako nouzovka jednou za čas, kdy fakt potřebujete něco rychlého, mi to přijde fajn. 

Avanti Kir Royal - Ještě jsem ho neotevřela a jsem zvědavá na chuť. Měl by to být nápoj na bázi vína s příchutí černého rybízu. Nemá ani tolik alkoholu, takže by mohlo být sladší. Uvidíme, až ho otevřu. Jen je smutné, že si ho nemám s kým dát.. 

Hellmann's tatarská omáčka Delikátní -  Myslím, že tatarku tu nemusím nijak dlouze představovat. Je na trhu už delší dobu a přijde mi, že to všechno chutná stejně, nehledě na to, že tatarku moc nemusím. Občas si ji dám do těstovinového salátu, ale to je tak všechno. 

Cheetos Peanut - Poslední položkou v boxu jsou křupky. Na trhu existuje spoustu značek a druhů křupek a tyto jsou takové měkké a ty mám nejraději. Chuťově mi přišly dobré a klidně bych si je koupila znovu. Mám ráda takové ty měkoučké, co se rozplývají v puse a tyto jim jsou dost podobné :)

Celkově si myslím, že se obsah docela vydařil. Jsou tam nějaké produkty opět, které bych tam mít nemusela, ale je jasné, že se nikdy netrefí do chuti všem, s tím se musí počítat. 
Jak hodnotí obsah vy? :)

5 komentářů:

  1. Tak tento box by potešil aj mňa, skutočne sa vydaril :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta KitKatka by mi teďka přišla docela vhod :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to výborne! KitKat som už mala niekoľkokrát a podobne ako ty, za mňa žiadna zmena okrem obalu :D
    Melanie Gem
    https://melanie-gem.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Nenadchne, neurazí. Ale většinu bych spotřebovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten shock by mi taky nechutnal, protože právě moje nejméně oblíbená chuť shocka je právě hořká :D Z té mirindy bych asi při otevírání boxu byla hodně nadšená, ale jestli je to opravdu tak špatné, tak to muselo být velké zklamání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)