středa, července 05, 2017

Cold Brew - Ledový Anglán


Dostala jsem možnost vyzkoušet ledové čaje od značky Ahmad Tea. Rovnou tedy na úvod říkám, že jsem všechny dostala zdarma, abych udělala s nimi několik průzkumů a abych vyzkoušela příchutě, které Ahmad tea nabízí. Krabice byla doslova nacpaná jak celými balení, tak i jednotlivými sáčky a k tomu i dárek v podobě sklenice.



Cold Brew neboli Ledový Anglán se nabízí ve třech různých příchutí. V klasickém černém čaji (ten já mám nejraději), v citrusech a marakuja s broskví. Já osobně nemám ráda ovocné čaje, ale u těchto čajů mi to nevadí a vypiji i ty s ovocem, protože ta chuť je zkrátka dobrá a nemám potřebu je ani doslazovat.


Tento čaj je unikátní v tom, že se dělá za studena. Jsou to klasické sáčky, které můžete znát z běžných  čajů a jediný rozdíl je ve vodě, protože čaj nezalíváte vroucí vodou, ale zkrátka studenou vodou, kterou zrovna natočíte z kohoutku. Necháte 5 minut stát, sáček vytáhnete, doplníte pár kostkami ledu a máte osvěžující nápoj do parného dne. 


Myslím si, že většina z vás tyto čaje zná, alespoň ten, kdo odebírá pravidelně brandnooz boxy, protože tam se objevily už několikrát a již už minulé léto, takže zas takovou novinkou nejsou. Pokud ho neznáte z boxů, momentálně i v televizi běží reklama na Ledového Anglána a pokud ani tu jste neviděli, stačí prostě jen dojít do obchodu, koupit si jedno balení a vyzkoušet sami. 


V krabici byl i přibalený leták s různými recepty, jak si čaj ještě o kapku vylepšit. Nechala jsem se trochu inspirovat a udělala jsem si klasický černý čaj a do něj dala pomačkané maliny. Nedoslazovala jsem a nechala jsem chvilku odstát, aby maliny pustily hezky šťávu. 


Čaj krásně chutnal po malinách a byl ještě lepší, když jsem ho uložila přes noc do lednice a nechala maliny uvnitř louhovat. V podstatě si do něj můžete dát jakékoliv ovoce, které máte rádi a věřte, že chutná mnohem lépe než kupovaný ovocný čaj, protože v tomhle máte to ovoce skutečné. 


Za sebe tyto čaje rozhodně doporučuji a to i přesto, že zase nejsem tak veliký milovník čajů. Krabička obsahuje 20 sáčků a stojí okolo 80 korun, samozřejmě se dá sehnat i levněji, pokud na něj narazíte v akci, což v poslední době jsem je viděla v akcích hodně. V průměru tedy jeden hrnek tohoto čaje vyjde na 4 koruny, a to mi přijde v pohodě cena. 


Jaké máte vy zkušenosti s tímto čajem? Znáte ho? Jaký máte nejraději a kde jste se s ním poprvé setkali? 


2 komentáře:

  1. Miluju čaje a i když teda bydlím v Anglii, tak tyhle jsem tu ještě neviděla! Prodávají cold brew všude v kavárnách ale na to si to dělat doma jsme asi moc líní. Určitě si ale koupím krabičku až přijedu do Čech na podzim!

    Tereza z www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)