pondělí, července 10, 2017

Mořský svět

Tento mořský svět se nachází v pražských Holešovicích, přímo v areálu Holešovického výstaviště. Konkrétně skoro hned za pokladnami matějské pouti. Údajně se jedná o největší mořské akvárium v České republice a je pravda, že akvárií je tam dost a vedou i do patra. 



Co se týká vstupného, tak nečekejte žádné extra ceny. Vstupné je dražší například pro dospělého stojí vstup 280 korun. Na jednu stranu je mořský svět na Slevomatu a tam vyjde vstupné mnohem výhodněji. Přes slevomat jsem tam byla už dvakrát :)


V budově jsou rozdílně velká akvária podle druhů, co v nich žijí. Samozřejmě těch menší je tam daleko víc. Jedno z velkých akvárií je například se žraloky.


Celková prohlídka je tak na půl hodiny až hodinu. Záleží jak dlouho se zastavíte u jednotlivých akvárek, jestli fotíte, čtete si cedulky a podobně. Někdo je schopný to proběhnout za 20 minut a někdo je schopný tam strávit třeba i 3 hodiny. 



Mořský svět nabízí například i noční prohlídky, krmení žraloků nebo krmení v ostatních nádržích. Pravidelně se tyto akce konají ve všední dny. Já jsem tu byla pokaždé o víkendech, takže jsem nic z toho nezažila, ale myslím si, že třeba to krmení žraloků by mohlo být zajímavé. 



Atmosféra uvnitř je velice příjemná. Částečně je uvnitř tma a z velké části svítí jen akvária. Tím toto místo získává své kouzlo.  Nikdy jsem tam nezažila hodně lidí pohromadě, takže si v klidu můžete vše prohlédnout, nikdo vás nezdržuje a naopak vás nikdo nepopohání. Klidně v mořském světe můžete strávit celý den. 


V horním patře je i odpočinková zóna s promítáním. Můžete se tam posadit, chvíli se dívat na promítání a poté pokračovat v prohlídce. Nahoře je o něco méně akvárií než dole, ale i tak to stojí za to :)


Já hrozně ráda chodím do zoo, zookoutků a podobně, takže jsem byla nadšená i z tohoto mořského světa. Pokud jste na tom stejně, tak určitě běžte navštívit, protože je to docela příjemný zážitek. Na slevomatu se vstupenky objevují dost často, tak si určitě kupte přes ně, protože je to výhodnější. Nikdy jsem žádný problém neměla, když jsem přišla s voucherem. Jen jsem ho odevzdala na pokladně a hned jsem šla na prohlídku :) 

Byli jste vy někdy v tomto mořském světe? Jaký jste z toho měli pocit? Navštívili jste ještě nějaká jiná akvária v ČR? :)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem tam jako malá a pamatuji si to spíše matně. Už jsem si párkrát říkala, že by to stálo znovu za návštěvu a stále jsem se tam nedostala. A přitom to mám za rohem! Děkuji za článek, který mi to připomněl.

    Puntíkatá Ellie

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam ještě nebyla ani jednou :( Ale ty rybky tam jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)