čtvrtek, dubna 26, 2018

Sbírka obalů na mobil


Dneska jsem si připravila článek s trochou inspirace a to o obalech na mobil. Všechny kryty, co tu uvidíte jsou koupené na aliexpressu. Přijde mi zbytečné je kupovat jinde, když tam jsou za pár korun a kolikrát úplně ty stejné, co sežene v kamenných obchodech. Tam vyjdou ale o několik stovek dráž než je pořídíte přímo z Číny. Ještě bych chtěla říct, že obaly jsou na mobil Asus Zenfone 5, ale na ali se dají stejné motivy najít na několik různých typů mobilů :)

První tu mám tyto "jídelní" obaly. Mám na mobilu ráda hravé a barevné obaly a nebo je vybírám podle toho, co mám ráda. Tady jsem sáhla po roztomilém silikonovém obalu s nuttelkami, který mi přijde naprosto rozkošný.
Druhý, plastový obal je s cupcakem. Kdo mě zná ví, že mě cupcaky dost baví a proto nesměl chybět v mé sbírce.
Třetí je melounkový. Původně jsem ho objednávala Irence, protože měla stejný mobil, ale když si pořizovala nový, tak mi ty všechny kryty, co měla dala. Obal je silikonový a melounová zrníčka jsou na něm vystouplá.


Nebyla bych to já, abych nevlastnila nějaké obaly s kočkami a těch mám hned několik. První je celý plastový, i když to tak z dálky není moc vidět, tak zblízka je potisk trochu rozmazaný, ale drží na tom krásně. Je to jen drobná chybka, ale za ty peníze mě to ani moc neštve.
Druhý obal se Šklíbou z Alenky je celý gumový. Je hodně bytelný a mobil s ním je docela velký a těžký, ale jinak je perfektní. 
Třetí obal je plastový. Zblízka je potisk taky rozmazanější, ale zase skutečně krásně na tom nedrží a žádná barva se z něj neodlupuje.
Čtvrtý kočičkový je také plast. Sice to není úplně jako moje Cessie, ale chtěla jsem černobílou kočku. Obal je pevný a barva se také neodlepuje.


První s kytičkami jsem původně zase objednávala Iren. Je celý průhledný a plastový. Kytičky drží, ale perličky nalepené různě po krytu některé odpadaly. Nevýhoda krytu je, že je vidět jak je upatlaný a poškrábaný.
Zlatý zrcadlový obal byla láska na první pohled. Když přišel bylo zklamaní to, že mi na mobil nešel, tak jsem psala prodejci a on mi poslal postup, jak do toho mobil dát. Nadšení se mi vrátilo, ale ne na dlouho. Za prvé jsou na něm vidět samozřejmě všechny otisky a za druhé rychle se hrozně poškrábal. Na mobilu jsem ho tahala dlouho, několik měsíců, protože fakt to vypadalo dost dobře.
Třetí mašličkový je opět původně pro Iren. Stejně jako u prvního odpadalo pár kamínků a jsou na něm vidět také škrábance, ale jinak na mobilu vypadá moc hezky a zajímavě.


Další kočičkoví krasavci. První plastový a roztomilý. Zblízka se obrázek zdá být zase trochu rozmazaný, ale jinak v pohodě. Barvy jsou jemnější, ale jsou krásně vidět.
Druhý je silikonový. Přijde mi něčím zajímavý a musela jsem ho mít. Mrzí mě, že se na něm loupe trochu barva, takže dlouhé nošení asi nevydrží, ale patří mezi mé favority.
Třetí kočička je plastová. Absolutně roztomilý kukuč a dobrý potisk. Nemám mu co vytknout.


Abstraktní obaly a první s vesmírem je plast. Ve skutečnosti je trošku světlejší, ale vypadá suprově. Mám motiv vesmíru ráda a proto nesměl chybět ani na mém mobilu.
Druhý třpytivý jsem myslela, že skutečně bude se třpytky, ale nakonec přišel jen jako potisk. I tak vypadá ale zajímavě a barvy jsou krásně pestré.
Poslední je plastový a u něj bylo trochu zklamání, protože na obrázku u prodejce vypadal mnohem líp než ve skutečnosti. Sice jsem ho nějaký čas nosila, ale představovala jsem si trochu něco jiného.


Květinová sbírka. Tuším, že první dva jsem původně objednány opět pro Iren. Oba jsou silikonové a nádherné potisky. Barvy jsou syté a nikde se neloupají a ani nepraskají. Ten druhý nosím momentálně na mobilu. Je tenoučký, tak není na mobilu skoro ani znát.
Třetí obal je plastový. Při objednávce jsem si nevšimla nápisu, který je na něm natištěný. Docela mě to štve a nejsem si úplně jistá, jestli ho někdy na mobil dám. Možná ho zkusím nějak předělat. 
Čtvrtý obal je tmavší, více do podzimu. Docela obaly střídám i podle toho jaké je období nebo jak je venku a jakou mám zrovna náladu. I přesto je moc pěkný a má perfektní syté barvy.


První obal jsem nosila docela dlouho a začalo to na něm být znát. Je i vidět na fotce, jak se odlupuje od rohu barva. Jinak je moc hezky potištěný. krásné jasné barvy a nemám mu co vytknout. Patří taky do mých favoritů.
Obal smile jsem nosila taky poměrně dlouho a pořád se mi líbí a baví mě. Je zajímavý a přesto v celku jednoduchý a taky mám ráda tenhle odstín růžové.
Obal s roztomilými jednorožci jsem nosila hned jak mi přišel a to bylo nedávno. Je úžasný, krásný a roztomilý. Dost mě teď začínají jednorožci bavit, tak uvidíme a třeba časem tu bude sbírka právě o nich.
S lapačem si teď nejsem jistá, jestli jsem ho objednávala sobě nebo Iren každopádně je strašně pozitivní. Mám ráda obrázky na které se podíváte a dýchnou na vás něčím pozitivním, klidným nebo uklidňujícím. Tento potisk to má vše v sobě úplně s přehledem. Na léto ideální.


Sloníci nosí štěstí a líbil se mi ten motiv, proto jsem sáhla i po tomto obalu. Je pozitivní, růžový a potisk je kvalitní a drží.
Pírka mi dost lidí chválilo a hodně se líbil, ale už po pár dnech se začala loupat barva, což mě dost mrzí, protože jinak je úplně perfektní. Líbí se mi kombinace barev, ale loupe se stylem, že bych ten potisk mohla jedním tahem celý sloupnout. Možná ho zkusím přelakovat bezbarvým lakem a uvidím, co to udělá.
Typicky letní je plameňákový obal. Líbilo se mi zase spojení barev a doufám, že se taky nezačne tak rychle loupat jako pírka. Těším se, až ho v létě vytáhnu :)


A máme tu poslední tři obaly. Úžasné růžičky, kde se mi líbil realistický potisk. Růže mám hodně ráda a proto mi nesmí chybět ani ve sbírce. Na telefonu vypadají moc hezky.
Průhledný kytičkový si opět původně objednala Irenka. Je vidět, že už má něco za sebou. Vypadlý kamínek na kytičky a odpadalo i pár kamínků okolo. Tohle asi moc neovlivníte, ještě pokud neustále dáváte mobil do kapsy a z kapsy, jinak ale drží moc pěkně.
Poslední zajímavý obal je s růžovými lístky. Tématicky se teď hodí do tohoto období, kdy všechno rozkvétá a voní. Mám celkově takové barvy ráda.

Pokud chcete konkrétní odkaz na nějaký obal nebojte se ozvat, ráda vám ho dohledám a předám. Stejně tak pokud chcete k nim nějaké bližší info jako cenu a podobně. Klidně pomůžu i s hledáním na jiný typ telefonu než na Asus. 
Kolik obalů vlastníte vy? Kde je kupujete? Máte nějaký tip na hezké obaly? Sem s nimi! :)

5 komentářů:

  1. To je ale pořádná sbírka. Já bych tolik obalů mít nemohla, protože bych pak nevěděla, který použít. Mám doma vždy max 2 a objednávám je taky na Ali. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ty máš ale pěknou sbírku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pááni, ty jich máš :D Já si zatím vystačím se dvěma, ale postupně bych chtěla svou sbírku rozšiřovat... Pěkný článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik krásných obalů! Nejvíc se mi líbí ten s nutellou. Moc krásné jsou i ty se zdobením :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)