pátek, dubna 20, 2018

Nákupy aliexpress #6

Opět po hrozně dlouhé době přicházím s novým dílem nákupů z ali. Těch věcí mám strašně moc, takže mi chvíli trvá,  než si v tom udělám nějaký systém a dám to nějak dohromady :) Tak pojďme na to.

Kočičková samolepka na zeď. Mám ji tam do dneška a drží perfektně. Nikde se nedolepuje a vypadá krásně. Vyšla na 1,61€, ale odkaz, z kterého jsem objednávala já už bohužel není aktivní. Prodejce stále funguje, takže se můžete podívat, jestli nenabízí něco podobného tady.


Další tu máme obal na mobil. Já mám Asus Zenfone 5, takže i tento kryt je na něj. Vyšel na 1,71€ a je perfektní. Pecičky jsou plastické, tím vytváří 3D efekt. Objednávat můžete, protože je stále v nabídce na tomto odkazu.


Irence jsem objednávala tento osvěžovač vzduchu do auta. Vyšel na 0, 91 €. Odkaz funkční je, ale bohužel nelze z něj objednávat. Prodejce je v tuto chvíli neaktivní a nic nenabízí. 


Krabička na mýdlo a pouzdro na zubní kartáček. Hodně se mnou tyto dvě věci i cestují, když někam jedu, ale kartáček si do toho ukládám běžně. Krabička mě vyšla na 1,14 €, v dostání je ve 3 barvách. Pouzdro na kartáček na 0, 78€ . Stejně jako krabička je ve 3 různých barvách na výběr.


Povlaky na polštář z ali jsou perfektní. Čekala jsem kus hadru, ale přišly krásně pevné s pěkným potiskem. Strom vyšel na 2,25€ , teď je tam nějaká sleva a je o něco levnější. Kočka s brýlemi 2,31€, ale odkaz není už funkční, spící kočka vyšla na 2,47€ a fretka 2,38€. Ty jsou také bohužel nefunkční, ale vše je objednáno od jednoho prodejce a má tam na výběr spousty jiným, krásných povlaků.


Další dva kryty, co tu mám jsou kočičkové. Černobílý vyšel na 1,52€. Odkaz funkční je, ale bohužel nelze už objednávat. Druhý se Šklíbou z Alenky mě stál 3,27€. Odkaz taky bohužel již nefunguje, ale prodejce má hromady jiných obalů.


Poslední dnešní věcí je tato mistička na zmrzlinu. Stála mě 1,02€. Kupovala jsem zde a na výběr je hned z několika barev.

Pokud máte i vy nějaké tipy na věci z ali, určitě mi hoďte inspiraci do komentářů. Budu se těšit :)

2 komentáře:

  1. Taky jsem teď objednávala z ali. Klasicky tam beru obaly na telefon, potom jsem zkusila objednat sportovní podprsenku, takovou sadu na míchání pleťových masek a spousty dalších drobností, na které se už moc těším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)