pondělí, prosince 18, 2017

Tipy na podniky v Praze

Ráda chodím do různých kaváren, cukráren a podobně. Existuje spousty podniků, kde vám nabídnou kávu a nějaký ten zákusek. Dnes vám chci představit pár podniků, které se mi líbí, ráda tam chodím a celkově mě něčím zaujaly.

1) Erhartova cukrárna
Řekla bych, že je to  nejznámější cukrárna Vinohrad. V bývalé práci jsme z 90% měli na oslavy narozenin dorty od nich a byly naprosto výborné. Jednou jsme se s Irenkou dohodly, že cukrárnu navštívíme a dáme si něco dobrého. Cena za kávu a dortík mi přišla naprosto v pohodě. Nic extra předraženého. Oba dortíky, co jsme měly byly excelentní. Pokud Erhartovu cukrárnu neznáte, určitě ji navštivte.




2) Starbucks
Tady asi nemusím nic moc říkat, protože mi přijde, že Starbucks znají úplně všichni. Je to naše tradice s Irenkou. Pokaždé, když přijede, tak musíme zajít na kafe. Káva je o o něco dražší, ale jednou za čas si ráda připlatím. Mám ráda jejich sezónní nabídky. Mně Starbucks zkrátka chutná :)



3) Waf-Waf
Na Letné můžete objevit maličký podnik, kde si sestavíte svou wafli nebo palačinku. Líbí se mi ten nápad, že si do papíru zaškrtáte vše, co chcete a udělají vám wafli nebo palačinku přímo na míru. Cena se odvíjí od ingrediencí , které si na to dáte. Nevím, jak palačinka, ale wafle je sama od sebe dost velká. Kávu také mají dobrou a je to velice příjemné místo s milým personálem. Zatím jsem tam byla jen jednou, ale rozhodně ne naposled.


4) Ovocný světozor
Světozor si myslím taky většina zná. V létě tam ráda chodím na ovocnou točenou zmrzlinu a občas si tam dám nějaký i ten dortík. V poslední době sice trochu podražili, ale vzhledem k ceně másla a vajec se nedá čemu divit. Kromě sladkého mají i v nabídce chlebíčky. Měla jsem několik druhů dortíků a vždy byly chuťově dobré. Bývá v prodejnách sice víc lidí, ale návštěva za to stojí.

(Irenka ♡ )

Byli jste v některém z výše uvedeném podniku? Jaký je váš oblíbený? Máte pro mě tip na nějakou jinou kavárnu nebo cukrárnu?

3 komentáře:

  1. Za sebe doporučím ještě třeba Café Jen, Spižírnu, Cafefin nebo Coffee corner bakery :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)