pondělí, května 15, 2017

Utrácím a dostávám #3

Od posledního článku v únoru se mi to zase dost nahromadilo, takže je čas na to, vydat další díl aspoň několika věcí, co jsem si v poslední době pořídila. Nové věci se mi hromadí poměrně rychle, tak brzy můžete čekat další díl :)

 Máme za sebou už Velikonoce a v tomto duchu se u mě dost projevily i nákupy. V Pepcu jsem si pořídila zajíčkový košíček a k tomu tématicky zajíčkové světýlka. K tomu ještě z Pepca USB kabel na mobil.
Mističky, které se používají nejčastěji na Panna cotu jsem si pořídila v Orionu a i třeba na pudink nebo čokoládovou pěnu budou úžasné.
Nakonec levné knihy, kde jsem si koupila ozdoby zajíčků a také knihu Polévané perníčky.


Razítka z Lidlu, kolem kterých jsem chodila hodně dlouho a pořád se rozhodovala jestli si je koupit nebo ne. Nakonec jsou moje a to s 30% slevou ve výprodeji. Jsem ráda, že jsem si je nekoupila hned.


Část oblečení z Kik. Semišová bunda, která stála nějak do 500. Původně jsem chtěla novou koženou, ale zatím jsem na žádnou nenarazila, tak mám zatím jako náhradu tuto- 
Pyžamo se Snoopym, který jsem koupila ve výprodejích asi za 150 korun a svetr, který je taky z výprodeje za 89 korun.


Absolutně miluji sklenice, lahve a takový blbůstky, takže jsem tyto dvě nemohla v Nanu nana nechat. Víc ale používám tu větší zlatou :)


Menší nákup v Dmku. Šampony jeden od značky Schauma a jeden Balea. Sprchový gel do sbírky (už nemám ani přehled o tom, který mám a který ne :D ), tyčinka do vany a soví magnetky.


Začala jsem teď i dost objednávat Avon, takže tu mám 4 pěny do koupele (miluji věci do koupele, ať je to cokoliv ^^) a jedno čokoládové máslo na rty.


Ujíždím i na samolepkách do diáře a Fleppi má jedny z nejlepších samolepek, které si objednávám. Najdete tam snad všechno, na co si vzpomenete. Pokud neznáte, určitě se koukněte.


Botky z H&M, jsou to moje první boty od nich a zatím spokojenost. Nosím je denně a jsou pohodlné. Taška je z Nanu nana a je úplně úžasná.


Velikonoční nákup v Lidlu. Plastová vajíčka, lepící zajíčci s motýlky, visací zajíčky a ozdobné papíry.


V Normě jsem si koupila ve výprodeji toto povlečení. Zatím jsem ho měla jen jednou a je úplně debilní :D Deka v něm hrozně klouže, takže ráno, když se probudím mám deku  spadlou dole a jsem přikrytá jen tím povlečením :D Ale na pohled je cute :)


Bílá Labuť otevřela novou prodejnu Kohinoor a to je něco pro mě. Tentokrát jsem se držela a koupila si jen jedny pastelky, dvoje kroužkové desky, které měli hodně levné (po druhé, když jsem tam byla, tak už neměli žádné :( ) a desky na složenky.


Druhá část oblečení. Pruhované tričko je z Kik a stálo tuším 119, ale je hrozně průsvitné, což jsem zjistila až doma a druhé tričko je z Pepca za 89 korun a je úplně super.


Poslední Velikonoční nákup je z Kik. Dřevěný zajíčci, jeden porcelánový, světýlka ve tvaru vajíček a úžasná sklenice s víčkem.


Poslední věci tu mám z Dmka a šumivku z actionu.
Troje vlhčené ubrousky, protože těch není nikdy dost a nosím je v kabelce a dva deodoranty. V poslední době jsem si nějak oblíbila tyto místo sprejů :)

Co vaše novinky?

3 komentáře:

  1. super vecičky, veľmi sa mi páči ta plátenná taška ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se ti toho teda nakupilo, docela přemýšlím, jestli i já toho tolik pořídím za takovou dobu :D Jinak se mi nejvíce líbí ty sklenice a pak ta plátěná taška se zajdou, ta je super :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Sa cítim staro ... to je výrazne viac vecí ako som si kúpil za posledného polroka :-D ale tak užívaj s radosťou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)