neděle, května 07, 2017

Brandnooz box duben 2017


Další měsíc je tu. Měla jsem teď dost velké problémy s internet, tak jsem pár krabiček vynechala, ale jsem tu zpět a můžete očekávat články zase tak nějak pravidelněji. Nečekaně mi tam zase vlezla Cessie, protože rozbalování boxů miluje a je hrozně zvědavá, co je uvnitř. Každopádně, tak jako já :)


Tento rok jsou boxy docela super a jsem s nimi spokojená. Samozřejmě se vždycky něco najde (hlavně u mě) co poputuje dál, někomu jinému, ale stává se to čím dál tím méně :) A co tedy box ukrýval?

Májka s uzeným masem - Nejsem milovníkem paštik už od mala, ale mamka si čas od času paštiku dá, takže ji ráda přenechám :) Ale jinak se mi na ni líbí to balení, že je v krabičce a dá se xkrát otevřít a zavřít.
Milka - Klasická milka jak ji známe jen v obalu ke dni matek, který se nám blíží. Milka často dělá obaly k různým příležitostem a jako dárek to vždy potěší. Když už je určená té mamce, tak se s ní rozdělím :D
Vitana Stakeová omáčka Barbecue - Vypadá docela zajímavě a začíná grilovací sezóna, takže jsem se rozhodla, že posbírám všechnu odvahu a vyzkouším ji. Jen by to počasí mohlo být ještě lepší, aby se nějaká grilovačka mohla udělat :)
Semtex - To je něco pro mě, ano mám ráda energetické nápoje. Je to klasický semtex jen je v novém obalu k lednímu hokeji. Tyhle věci já můžu :)
Dupetky - Tyhle krekry znám a jsou moc dobré, už i tohle balení jsem načala a mám tu v sáčku poslední tři kolečka :)
Energit - Mrzí mě, že jsem dostala variantu s Vitaminem C a ne s hořčíkem, protože toho já mám nedostatek (soudím tak podle nočních křečí do lýtek, kdy se mi chce bolestí i brečet!). Ještě jsem je nezkoušela, ale pokud budou dobré podívám se po nich v obchodě.
Mentos Say hallo - Mentosky přichází s novinkou potištěných bonbónů. Netuším momentálně, jestli jsou malinová a pomerančová příchuť novinkou, asi ne, ale novinkou jsou potisky, které jsou na každém bonbónu jiné. Během května se i koná nějaká výzva s těmito mentoskami.
Kofila - Miluji kofilu ♡ Miluji kávové věci a kofila je jedna z těch luxusních. Tentokrát přichází v retro obalech, jinak chuť je stále stejná,
Maggi špagety Bolognese - Nejsem úplně fanynkou těchto pytlíkových omáček a ani mě nějak neláká to vyzkoušet. Myslím si, že tohle u nás doma dlouho nevydrží a poputuje to k někomu jinému :)

Co říkáte na box? Z čeho máte/měli byste největší radost? Z čeho naopak ne? 

1 komentář:

Děkuji za podporu :)