pátek, května 12, 2017

Depilační krém Veet - Recenze

Vždycky jsem na holení používala jednorázová holítka a k tomu nějakou holící pěnu a podobně. Byla jsem věčně pořezaná a měla dost podrážděnou pokožku. Jednou o tom nějak padla řeč s Lucy a ta mi řekla o depilačním krému. Něco jsem o tom už slyšela a vždy mi přišlo, že s tou plastovou špachtlí nemohu nic oholit, tak jsem si řekla, že to zkrátka zkusím.



Koupila jsem si první balení veet na citlivou pokožku a byla jsme z toho naprosto nadšená, že to skutečně funguje. Nevýhodou je, že musíte počkat pár minut, než krém začne působit. Já postupuji tak, že si dám krém nejdříve na podpaží, tam ho nechám a postupuji na nohy. Než si krémem namažu nohy, tak většinou už začne působit v podpaží a postupuji stejně, jen ho už sundavám dolů špachtlí.
Mínus bych viděla i v ceně a to konkrétně u této značky. Vyzkoušela jsem i jinou značku, ale o tom zase jindy. Vadí mi i zápach krému, ale jinak konečný výsledek  je na jedničku. Nohy mi vydrží delší dobu hladší, než když je vezmu žiletkou, což velice oceňuji. Ušetřím za žiletky a pěny. Navíc nejsem pořezaná, jak se mi předtím často stávalo. Za mě určitě doporučuji a pokud nemáte žádnou zkušenost, tak určitě vyzkoušejte.



Pro shrnutí:

+ delší doba hladkých nohou
+ bez pořezání
+ snadné odstranění chloupků
+ v každém balení plastová špachtle

- vůně
- cena
- čekací doba

I přes ty mínusy super věc!!

1 komentář:

  1. Přiznám se, že o depilačních krémech slyším poprvé, určitě to někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)