středa, února 01, 2017

Návštěva Zoo Praha


Už od mala mám ráda zvířata. Nikdy jsme moc zvířat nevlastnili a o to víc mě to k nim táhlo. Jediné, co jsme dohromady kdy doma měli byli dvě morčata a dva křečci. Před rokem a čtvrt jsem si konečně splnila sen a pořídila si kočku. Já totiž kočky miluji a chtěla jsem ji už několik let.

Tím, že mě to táhne ke zvířatům , velice ráda navštěvuji zoologické zahrady, zoo koutky nebo mořské světy. Z toho důvodu jsem se rozhodla mezi Vánočními svátky navštívit naši zoo v Praze.

I přesto, že do pražské zoo chodím téměř každý rok, vždycky jsem natěšená, jak malé dítě. Nutně vždycky musím vidět lední medvědy, gorily a kočky z pavilonu šelem. To je u mě povinnost, protože mi tyto zvířata přijdou naprosto fascinující. Ráda teď koukám i na slony, jelikož nové údolí slonů je uděláno naprosto úžasně a líbí se mi, že jsou v něm zakomponovány i prvky přímo z Indie.

Každé roční období v zoo má své kouzlo a navíc v zimě je ta výhoda, že moc lidí zahradu nenavštíví a tím pádem se nemusíte tak strkat a mačkat u výběhů a všechno si krásně v klidu prohlédnete a navíc také většina zvířat je v pavilonech, Z tohoto důvodu jsou zvířata více viditelná než v létě, když jsou ve svých výbězích schovaná.

Byl to velice příjemně strávený den na čerstvém vzduchu, obohacen stovky zvířat. Určitě návštěva pražské zoo stojí za to a podle mě, je to jedna z nejlepších zoo v ČR a vede si dobře i v hodnocení zoologických zahradách ve světě.

Velká škoda je těch povodních, které pokaždé zaplaví dolní část zahrady. Je to nekonečný kolotoč z kterého zatím nelze ven. Každopádně i přes tyto překážky dokáže zoo pokaždé vytvořit příjemné prostředí pro odpočinek a odreagování se.






Jak se líbí zoo v Praze vám? Byli jste tam někdy? Na jaká zvířata se díváte nejraději vy? Jaká jiná zoo se vám líbí?

4 komentáře:

  1. krásne fotočky, určite si si to tam užila ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je Zoo Schönbrunn, jelikož jsou tam pandy a kolay :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky. :) Já jsem v pražské ZOO ještě nebyla. Taková ostuda!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)