úterý, února 07, 2017

Brandnooz box leden 2017


Máme za sebou první měsíc nového roku a to znamená, že přichází i první letošní brandnooz box. Musím říct, že jsem docela mile překvapená a přijde mi, že využiji doma snad skoro vše, až na opravdu malé výjimky, což se zas tak u mě často nestává. Co se tedy v boxu ukrývalo?



Alpro mandlové mléko - myslím si, že jsem ho měla už v malé formě a moc mi nechutnalo, alespoň tedy samotné ne. Dám mu al ještě šanci a zkusím si ho přidat do kávy, smoothie nebo do nějakého moučníku a uvidím, jak chutné bude tam.

Sušenky Emco - vypadají velice dobře a jsem na ně docela zvědavá. Jako sváča do práce budou určitě skvělé. Tenhle typ sušenek mám docela ráda. 

Mentos choco - ty jsem z boxu už vyzkoušela a musím říct, že jsou luxusní. Celá tahle řada čokoládových mentosek mi přijde fajn a jednou za čas si je ráda koupím i přes tu cenu. Škoda jen, že toto je limitovaná edice. 

Paprika sladká - má nový praktičtější obal, což pro mě zas tak důležité není, jelikož všechno koření přesypáváme do kořenek, které máme na poličce. Na jednu stranu je to produkt, který se u nás doma neztratí, takže mi ani nevadí, že v boxu byl.

Rajská polévka - nejsem polévkový typ a už vůbec ne takových polévek. Jedinou polévku, kterou sním, je vývar. Takže tuto polévku pošlu dál.

Mattoni - tyto minerálky si kupuji naprosto běžně do práce, takže pro mě žádná novinka ani v novém obale. Brala bych raději nějakou úplnou novinku, ale i tak dobré i přesto, že mi ji zabavila a vypila mamka :)

Mini rolky - tohle mi přijde naprosto geniální. Super do kabelky na svačinu, co nezabírá místo a navíc jsou s chia semínky, které si snažím přidávat do jídla i sama,  nejčastěji do salátu. Z tohoto produktu jsem hodně nadšená.

Krůtí jerky - milovníkem sušeného masa moc nejsem, ale sním ho. Sama od sebe bych si ho však nekoupila. Někam na delší cestu je to ale ideální na zasycení.

Krekry - docela mě zaujaly a jsem zvědavá na jejich chuť. Základem těchto krekrů má být suroviny jako na večerní chlebík a o to víc se na ně těším, jaké budou. Jako novinka se mi líbí hodně.

Co říkáte na tento lednový box vy?


1 komentář:

Děkuji za podporu :)