sobota, listopadu 19, 2016

Sladkosti z naminy.cz

Po delší době jsem udělala druhou objednávku z eshopu naminy.cz, který nabízí cukrovinky z dovozu. S dodáním jsem velice spokojená. První moje zkušenost byla s osobním odběrem a tentokrát s přepravním kurýrem PPL, jelikož jsem využila akce na poštovné zdarma nad 300 korun
Balík mi byl dovezen dnes, co jsem vůbec nečekala, že mi přijde v sobotu. Všechno bylo naprosto perfektně zabalené. Krabice plná výplně a některé jednotlivé položky byly obaleny ještě v bublinkaté folii. Kéž by si s takovým perfektním balením dávaly záležet všechny eshopy.
Celkově mě tento obsah vyšel na 505 korun, což mi zase tak extra moc nepřijde v porovnání s jinými eshopy, kteří nabízejí podobné produkty. Každá tato položka mě tedy vyšla v průměru na necelých 34 korun. 
Některé sladkosti mám poprvé a některé jsem si koupila podruhé například Reese's, který je naprosto úžasný. Obsahuje náplň burákového másla a to mi strašně chutná. Celkově miluji kombinaci slaného a sladkého. Z tohoto důvodu jsem sáhla i po m&m's, protože jsou s příchutí preclíků. Klasika, kterou všichni známe jsou Skittles. Tuším, že to modré balení tropical je k dostání i u nás, ale Americké balení běžně ne. Po Skittleskách sem sáhla i hlavně proto, že je mamka naprosto zbožňuje. 
V akci se objevily Jelly Beans a nakonec jsem vzala dvě balení. Jedno je 50g a druhé 100g s tím, že to jsou kyselé příchutě. Posledně jsem měla 30g balení a ještě ho doma mám, takže mě vydrží opravdu dlouho. Bonbony Ricola nemusím asi vůbec představovat, protože je najdeme běžně v obchodě. Haribo taky zná každý, ale zmrzliny jsem ještě neměla a medvídky s těmito příchutěmi také ne. U těchto absolutně netuším, jestli jsou i v obchodech nebo ne. Flavor Fusers mi přijdou naprosto dokonalé. Mícháním dvou příchutí získáte novou a to konkrétně žvýkačku, cukrovou vatu a hrušku. Nevěřila jsem tomu, ale skutečně to tak je, 
Když se blíží ty vánoce, chtěla jsem sáhnout po něčem, co je pro Ameriku typické a to jsou myslím candy cane. Vybrala jsem nakonec čokoládu Hershey's s candy cane a jsem na ni dost zvědavá. Těším se na ni asi nejvíce. Předposlední sladkostí tu mám fluff. Je to pomazánka podobná například nutelle jen není oříšková, ale z marshmallow. K dostání je i jahodové příchuti. Samozřejmě jsem byla na ni dost zvědavá, takže to bylo první, co jsem otevřela a musím říct, že je luxusní! Naprosto si dokážu představit ji dát například do cupcaků nebo klidně s ní i slepit vánoční cukroví. A poslední věcí tu mám dvě plechovky coca coly. Mamka chtěla vyzkoušet limetkovou a já jsem si vzala obyčejnou, protože mě dost zajímá, jestli chuť bude trochu jiná od té, co tu máme k dostání my. Posledně jsem objednávala cherry a chutnala úplně jinak, než ta, co tu běžně koupíme. 

To už je pro dnešek všechno. Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte s nějakým takovým eshopem taky zkušenosti a jestli jste někdy ochutnali zahraniční cukrovinky ♡

6 komentářů:

  1. mňam ako pozerám samé dobroty ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Je úžasnej :D ale neboj ti schovám a pak objednám ještě ten jahodový :)

      Vymazat
  3. Reese's jsou naprosto výborné. Ale 500kč mi přijde strašně moc, když vím, kolik to normálně v zahraničí stojí:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V porovnání s jinými eshopy a kamennými obchody jsou tady ty ceny jedny z nejlevnějších. Například v porovnání v Praze v hračkářství Hamleys mají 1 kg Jelly Beans za tisíc korun a lidi to berou jak šílení a hlavně turisté. Stejně tak Reese's na tomto eshopu vyjde okolo 30 korun, ty košíčky a tam je mají okolo 70 korun. Což v tomhle pohledu mi celková objednávka přijde levná. Ale děkuji za tvůj názor ;)

      Vymazat

Děkuji za podporu :)