sobota, listopadu 26, 2016

Advent klepe na dveře

První advent je již za dveřmi a začíná období, které nadevše miluji. Mám ráda tu vánoční náladu, všude třpytivé ozdoby, vánoční písně, vůně, které mi sedí jen do Vánoc. Nemám ráda ty přecpané obchodní domy a ten shon okolo mě, ale snažím se v tomto období naopak zpomalit a vychutnávat si každý okamžik, který je jen jednou v roce.
Letos se na Vánoce skutečně strašně těším. Chci si je užít naplno a být šťastná. Několik dárků už mám, mám dokonce už skoro hotové i dárečky do práce.
Nakoupila jsem nějaké nové ozdoby a nemohu se dočkat, až budu zdobit stromeček. Mám i nějaké dekorace, ale chtěla bych pořídit jich víc, aby to mělo tu pravou atmosféru a cítila se doma dobře. Tak jako každý rok jsem vyrobila adventní věnec. Musela jsem vymyslet nějakou alternativu svíček, protože  jelikož máme doma kočku, hrozí vyšší riziko, že by mohlo začít něco hořet nedej bože, že by začala hořet kočka. Vyřešila jsem to led čajovkami, u kterých nemusím mít strach. Letos jsem dělala úplně jednoduchý věnec, který mě vyšel na pár korun. Polystyrenový korpus jsem obmotala vatou. Na vatu jsem namotala řetízek se zlatými kuličkami a dozdobila tyrkysovými vločkami se srdíčky a dala i dvě bílo stříbrné vločky (bohužel na fotce nejsou moc vidět, ale jsou tam). 
Abych mohla svíčky vypínat a zapínat, dala jsem je do svícínků, které jsem oblepila tyrkysovými peříčky a tavnou pistolí je přilepila na věnec. Celkové dílo bylo hotové do půl hodinky a jsem s ním spokojená. 
Zkuste si i vy zpříjemnit toto období, nikam se nehoňte, vždyť to není potřeba, užívejte si plnými doušky vánoční atmosféru, zpříjemněte si toto období hezkými dekoracemi, žárovičkami a vonnými svíčky nebo i vůní čerstvě upečeného cukroví a užívejte si každé maličkosti, kterou prožijete. Hoďte špatnou náladu za hlavu a mějte se v tomto období více rádi než dřív ♡ 
Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku ♡

3 komentáře:

Děkuji za podporu :)