čtvrtek, listopadu 17, 2016

Moje maličkost

Kdo vlastně sem? Ani sama nevím. Stále mám pocit, že hledám sama sebe a nemůžu se najít. Miluji kočky a jednu vlastním. Moje malá Cessinka, která je pro mě vším. I když často zlobí, nevyměnila bych ji za jinou. Chvíle, kdy mě vítá, když přijdu domů jsou k nezaplacení. Dává mi svou lásku a já ji zase tu svou. Pokud mi chcete udělat radost, dejte mi něco s kočkou.


Řekla bych o sobě, že mám dost koníčků a jeden z nich jsou například antistresové omalovánky. Mám jich hromady, i když věřím, že se najde větší blázen s větší sbírkou. S jejich vymalováním už je to horší díky nedostatku času, ale já strašně ráda něco sbírám a vlastním a omalovánky jsou jedny z toho. Pokud si ale na to čas najdu, je to naprostá relaxace, kdy svět pro mě přestane existovat a soustředím se jen na barvy.



Jak už jsem se zmínila výše miluji sbírat věci a dost často to střídám, Jeden čas jsem měla závislost na lacích na nehty a mám jich pořádnou hromadu, ze které jsem už tak polovinu vyházela, protože ty laky už byly zaschlé a nebo divné. Mám i několik balzámů na rty, korálků nebo sprchových gelů. Opravdu ráda syslím, takže mám i spoustu kreativního materiálu na který jsem třeba i rok nesáhla, ale v tu chvíli se mi líbil a musela jsem ho mít. Ano, jsem hrozná.

Další mou oblíbenou činností je četba. Miluji knihy a chození do knihovny. Teď jsem se v poslední době docela rozečetla a čtu si skoro každý den večer před tím, než jdu spát. Knihu si koupím málokdy, když už nějakou koupím, tak je to buď kuchařka, což je další moje milovaná činnost, ale o tom až později a nebo kreativní kniha. Přijde mi zbytečné si koupit knihu, přečíst ji a někam ji zastrčit. Na výměny knih nikoho nemám a s prodáváním jsou zbytečné starosti navíc. Pro mě je jednodušší si v klidu něco půjčit v knihovně a po přečtení ji vrátit. Má to své kouzlo a vždycky dávám přednost raději papírové knize než elektronické. Aktuální knihu, kterou čtu, můžete vždy najít v menu.


Nakousla jsem už kuchařky, tak se k nim vrátím. To je další aktivita, která mě strašně baví a to je pečení. Přiznám se, že vařit skoro vůbec neumím i když mi táhne na 24. Začala jsem teď uvažovat i o cukrářské škole, která by mi poskytla vše potřebné a zdarma dálkovou formou. Strašně dlouho jsem přemýšlela i o nějakém cukrářském kurzu. Hodně tedy sbírám i recepty a snažím se je teď nějak poskládat dohromady. V hlavě to mám vymyšlené a teď to ještě zrealizovat. Vidím to na běh na dlouhou trať, ale věřím, že to jednou dotáhnu do cíle a to se tím pak pyšně pochlubím. 


Hodně mě to táhne i k domácí výrobě, tak jsem začala dělat mýdla a šumivky do koupele. Snažím se je stále vylepšovat a věřte, že je stále co se učit. Líbí se mi ty možnosti barev, vůní, přísad, bylinek, koření, květin a mnoho dalšího. Zkoušela jsem i svíčky a nějakou kosmetiku, ale ty se musí ještě hodně vylepšovat a dotáhnout k zlepšení. Celkově ke kreativní činnosti mám blízko. Jen bohužel na ty tisíce inspirací je minimum času. 


Měla jsem také období fima, které pořád doma ještě mám. Mimo jiné miluji výlety, zoologické zahrady, muzea, výstavy, přírodu, relaxační hudbu, samolepky, diáře, kancelářské potřeby, sovy, jednorožce, medvídky, kokos, maliny, voňavou kosmetiku do koupele, květiny, svíčky a vonné vosky. To jsem já. Kristeen ♡

1 komentář:

  1. Všechno tohle o tobě samozřejmě vím a jsem hrozně ráda, že se známe <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)