sobota, června 24, 2017

Nákupy aliexpress #2

Vítám vás u druhého dílu nákupy aliexpress. Dnes představím dalších 5 položek, které jsem na ali objednávala a opět ve zkratce napíši své dojmy a dodám odkaz pokud bude ještě funkční nebo případně odkaz na prodejce, od kterého jsem danou věc pořizovala. Pokud jste neviděli první díl, můžete se na něj podívat zde



První položkou jsou dnes kočičí razítka. Přišla krásně zabalená a jsou uloženy v papírové krabičce. Velikostně jsem akorát do diářů. Po příchodu to byly takové DIY razítka, protože přišly jen dřevěné hranolky a k tomu zvlášť ty pogumované části, kterými se tiská.


 Sestavení není nic složitého. Jednoduše vše na malé hranolky nalepíte jako samolepku. Platila jsem 2,67€. Teď je prodejce nabízí o něco levněji a razítka naleznete tady



Bohužel již nemám reálnou fotku. Je to houba na mytí. My ji doma používali na nádobí. Byla poměrně veliká a ze začátku se s ní mylo nádobí úplně luxusně. Ale.. vydržela jen pár dní, než se totálně celá rozpadla. Sytější okraj houby, tedy ten okraj jahody se totálně rozpadl a zůstal jen ten prostředek, který se časem začal rozpadat taky. Podruhé jsem už raději neobjednávala i když houba vyšla na pouhých 0.61€. Jestli chcete vyzkoušet, tak zakoupíte zde. Na výběr je více druhů



Opět další produkt u kterého nemám reálnou fotku. Samolepky ale byly přesně takové, jakou jsou na obrázku. Za těch pár korun bezvadně držely. Sundavali jsme je doma při malování a už nelepili zpět + nějaké zničila naše milovaná číča.  Za ty peníze bych klidně objednala znovu, protože vyšly na pouhých 0,77€. Teď je má prodejce o něco dražší, ale pořád se vyplatí. Podívat se na nabídku můžete zde


Teď se budeme bavit o přívěsku kníru. Neobjednávala jsem ho tedy sobě, ale Irískovi. Přišel hezký, neponičený. Barvy nebyly oloupané a celkově vypadal moc dobře, za tu cenu, co jsem ho pořizovala. Bylo tam i nějaké poštovné tedy a celkově vyšel na 1,02€, ale samotný přívěsek stál jen 0.21€. Bohužel odkaz už není aktivní, ale zde máte odkaz na prodejce a možná ho tam někde najdete.



A poslední dnešní položkou budou ty dva přívěsky, co jsou nahoře a to postaviček ze Star wars. Opět jsem objednávala Irískovi. Kvalitně myslím, že odpovídají ceně. Já je kupovala za 0.68€ za kus a nyní je má prodejce za 0.90€ kus. Bohužel ale má vyprodáno. Odkaz tedy aktivní má, ale bohužel nelze koupit tady  a momentálně prodejce ani nic neprodává. Ale určitě přes nabídku se proklikáte na jiné. Pokud byste s tím chtěli pomoct, určitě napište a nějaké odkazy vám najdu.

Čím se pochlubíte vy z Ali? :)

6 komentářů:

  1. Ta razítka se mi moc líbí! Já si z aliexpressu kdysi objednala obal na notebook, mikinu a batoh a doteď všechno drží :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
  2. Na Ali objednávám taky docela často a ráda, ty ceny jsou tam skvělý :) a těch věcí... ♥_♥

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej,tie pečiatky s mačičkami sú rozkošné :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)