sobota, března 18, 2017

Brandnooz box Únor 2017

Únorový brandnooz box je za námi a jsem zase velice nadšená a musím říct, že kromě jedné věci je obsah naprosto super. Pojďte se tedy podívat, co tato krabička obsahovala tentokrát.


Toma citron a máta - Tomu si nechala mamka a vychlazená byla super. V létě, kdy je teplo mi to přijde jako ideální pití, které vás osvěží.
Semtex - Tentokrát s červeným pomerančem a byl dost dobrý. Mám tyhle energetické nápoje jednou za čas ráda a klidně bych si ho koupila znovu.
Kečup - Ten se rozhodně u nás doma neztratí i když jsem si teď navykla úplně na jiný tenhle do jídla určitě spotřebujeme.
Čaje - Jeden byl s citronem a jeden s broskví. Ten s broskví jsem si chtěla nechat, ale nakonec mamka vypila oba a říkala, že byly dobrý, takže se chystám si koupit ten ve variantě s broskví a jsem na něj zvědavá.
Pedro - Myslím, že tyhle bonbony zná každý a lipa mám ráda, takže určitě mě to v boxu potěšilo.
Čokládová pěna - Na tu jsem hrozně zvědavá jaká bude, protože pěnu doma děláme a mám ji hrozně ráda, takže jsem nedočkavá na tuto pytlíkovou verzi.
Rama kokosová - Za tohle jsem nejvíc ráda z celého boxu, protože jsem ji chtěla zkusit, ale bála jsem si ji koupit, protože jsem nevěděla co s ní, kdyby mi nesedla. Je spíše na sladké varianty a velice jsem uvítala, že byly přiloženy i nějaké recepty, kde se tato rama používá. Rozhodně ji do nějakého moučníku vyzkouším.
Kotlíkové brambůrky - Ty jsem dala dědovi, protože byly s příchutí rozmarýnu tuším a já tyhle bylinky úplně nesnáším. Každopádně děda říkal, že byly dobré a snědl je :)
Kotlíkové oříšky - Miluju oříšky v těstíčku a občas si je kupuju v lidlu v pikantním těstíčku, tak se těším na tyhle, určitě budou dobré.

Už se nemůžu dočkat dalšího boxu a na další ochutnávačku :) Tenhle rok mi zatím přijdou boxy naprosto perfektní, tak uvidíme, co nám přichystá ten další. Jak vidíte tento box vy? Už jste zkusili novou ramu a jak vám chutná?

1 komentář:

  1. To vypadá jako docela příjemný balíček. Jen je škoda, že polovinu z toho ti někdo vzal. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)