středa, května 09, 2018

Utrácím a dostávám #11

Vítám vás u dalších novinek, které jsem si pořídila, či dostala za poslední dobu. Nebudu to zdržovat a jdeme rovnou na to :)

V pondělí jsem byla v ikee a neodolala jsem těmto králíčkům s kterými mají celou kolekci. K dostání je ještě zástěra, utěrky, chňapky, povlaky na polštář a nádobí. Já sem sáhla po těchto dvou prostírkách. Dále dali do sortimentu věci pro zvířata a u toho byly i tyto kočky. Původně to mají psaná jako chrastítka, ale vzala jsem je kočce jako hračky na hraní a docela se ji líbí :) V pondělí odjíždím na školku v přírodě a zjistila jsem, že nemám žádnou osušku, takže jsem si brala tuto za 89 korun a svíčku v plechovce, která úžasně voní a navíc byla ve slevě :)

V Ikee jsem si brala ještě tento malý dezertní talířek a hrnky na kávu. Měli je tam v restauraci a dobře se z nich pije, tak jsem si je pořídila i domů.


Jak už jsem se v předešlém článku zmiňovala, navštívila jsem veletrh For Pets v Letňanech a samozřejmě jsem nemohla nic nekoupit té svojí potvoře. Čerstvé pytlíky s kozlíkem a kousací tyčky jsou z útulku Srdcem pro kočky. Musím říct, že tam jsou vždy strašně příjemní a pozitivní lidé a je radost tam nakupovat. Navíc mi přijde smutné, že když jim necháte třeba o 20 korun víc, tak jsou z toho úplně šťastní a je vidět, že často se jim to nestává. Peníze jdou na dobrou věc, tak proč těmi pár korunami nepřispět. 
Míčky a kachnu jsem kupovala u stánku Trixie, kde jsem brala i nějaké pamlsky a nakonec jsem tam někde narazila ještě na úplně chlupaté myšky z peříček.


Hodně jsem jela v Yankee zase. Na Chodově jsem si kupovala svícínek na čajové svíčky, dvě votivky ve vůních Driftwood a A calm & quiet place a nesměl chybět ani vosk s vůní garden sweet pea.


Kamarádka mi poslala stránku, kde mají také yankee a byly ještě ve slevě, takže jsem se trochu rozjela a nemohla to tam nechat. Tam jsem si vybrala 6 votivek a 5 vosků. K tomu jsem si objednala ještě dva svícínky. 


V C&A mě zaujalo toto pruhované tričko s kamínky, navíc jsem měla ještě 20% slevu na nákup. Sice jsem si tam nic jiného nevybrala, ale mamka si tam nějaké věci brala, tak jsme to platily dohromady.
V dmku jsem sáhla po limitce s velbloudem. Sehnala jsem už jen balzám na rty a vlhké ubrousky.


Nesmí tu chybět Primark, kde objednávám teď už fakt pravidelně. Tentokrát tričko s kafem a wifi, které mi v práci chválil skoro úplně každý a samozřejmě opět Pusheen. Tentokrát tričko a ponožky.


Od mamky jsem dostala levandulovou sadu v podobě šamponu a sprchového gelu a k tomu deodorant Playboy. V práci jsme měli nabídku knih, tak jsem si koupila knihu Tvořivý rok. Je tam plno super věcí a nápadů. 


Když byla u mě Irenka kupovala jsem si v NY tuto kabelku. Byla ještě ve slevě, tak jsem moc neváhala. Je úžasná, velká a nosím ji dost často.


V DMku jsem si kupovala ještě kuličkový deodorant od Fa s vůní tropického ovoce, do zásoby další košíčky na muffiny a jar na nádobí. Nechápu, že dělají tak úžasné vůně těch jejich věcí. 


A poslední věc tu mám tohohle krasavce. Jsem ráda, že mám konečně pořádného robota a pečení je zase o krok snadnější. Zatím jsem s ním hodně spokojená a doufám, že  budu i nadále :)

Čím jste si dělali radost vy? :)

7 komentářů:

  1. Tolik skvělých věcí. Já teď taky hodně utrácela za YC. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem pusheen! To tričko aj ponožky sú rozkošné!:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty králíky jsem v IKEA neviděla. :D Jinak ten prostředek na nádobí mám taky, jen v té natur verzi a jsem s ním spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kousky...ty trička z Primarku - prostě nádhera :D

    nemam-cas.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)