středa, května 02, 2018

Ohlédnutí za dubnem

Duben uběhl strašně rychle a tím pádem bych se s vámi podělila o trošku toho, co se u mě dělo. Uplynulý měsíc byl u mě hodně ve znamení pečení a tak nějak jídla a pití celkově. Vezmeme to však popořadě.

Dělala jsem úplně svoje první větrníky a celkově to byla moje první zkušenost s odpalovaným těstem. V práci jsem sklidila hodně pochvaly, což mě fakt potěšilo a holky se mě ptaly jestli bych jim někdy upekla i na kšeft :D Na to, že to byl úplně první pokus to skutečně dopadlo naprosto na jedničku.


Druhým pokusem byly pařížské rohlíčky. Ty tak dobře už nedopadly. Chuťově byly tedy vynikající, ale zavřela jsem je do krabičky, natáhly všechnu vlhkost do sebe, takže se úplně rozpadly. Šéfová mi říkala, že tentokrát jsem to měla za 4- :D Poučení pro příště >> nezavírat je do krabičky :)


V posledních dnech jsou hrozné vedra, při kterých já úplně umírám. Volba kafe tedy byla jasná, cokoliv studeného. Narazila jsem na Costu a dala si ledové latté. Bylo výborné, původně jsem šla do Fashion Arény na nákupy, ale nic mě nezaujalo, tak jsem si tam dala alespoň to kafe. Mimochodem jsem pak v noci lehla se strašnou teplotou a takhle zle mi opravdu dlouho nebylo. Překonala jsem týden práce, kdy jsem občas chodila i se zvýšenou teplotou a teď už mě to přechází. Sice ještě trochu smrkám a pokašlávám, ale cítím se jinak dobře.


Zlatíčko Nellynka. Byla jsem u kamarádky na chatě a jelikož ona pracovala, sekala trávu, tak jsem ji hlídala a hrála jsem si s ní. Spousta lidí si myslí, že je to štěně, ale táhne ji už na 12 :) Takový rozmazlený dítě :)


Tady je moje rozmazlený miminko <3 Takhle spolu vždycky spíme. Nechá se potvora přikrýt i dekou a spí krásně roztažená a já se musím krčit a kroutit nohy :D Ale je tak úžasně roztomilá, že ji člověk dovolí všechno. Schválně jak to máte se svými miláčky vy? :)


Byla jsem ne veletrhu Fot Pets v Letňanech. Musím říct, že pro kočky nic moc, ale i tak jsem tam nechala pár stovek. Pak jsem se jela podívat ještě do OC Letňany a naivně si myslela, že si dám v Kika normální oběd, ale už měli vše vyprodané. Tak jsem si dala aspoň kafe a tiramisu a musím říct, že oboje naprosto výborné. Tak pokud budete mít cestu kolem určitě doporučuji!


U kamarádky na chatě je prostě krásně. Ticho a příroda okolo. Za chatkou hned les a vedle louka. Je to super relax vypadnout z města a trochu si pročistit hlavu. I když je to kousek od Prahy, je to tam bezva. Bylo to i jediné místo, kde jsem na čarodějnice byla. Za prvé byl v Praze zakázán oheň a místo, kde byl povolený byla Hostivařská přehrada, tam nás ale nepustily s Nellynkou, tak jsme se na to vykašlaly a šly domů :D


Jednou za čas se pustím do většího úklidu, kdy uklidím i celou skříň, všechno pod postelí a podobně. Takový generální úklid se vším všudy a samozřejmě Cessie zase nesměla u něčeho chybět a pomáhala. Hodně lidí říká, jak kočka nesnáší změny, no tak ta moje to úplně miluje :)


Poslední dubnový víkend jsem se pustila do pečení koláčků. Koláčky jsem taky dělala úplně poprvé a povedly se suprově. Jsou bez kynutí a hrozně jednoduché. Dělala jsem ořechové a makové a jen se po nich zaprášilo. Krabičku jsem dávala i kamarádce, když jsme jely na tu chatu :)


Z aliexpressu jsem objednávala diamantový obrázek. Původně pro dítě, ale ta by nebyla schopná to sama dělat, tak jsem si ho nechala. Je to na stejný princip jako malování podle čísel, jen tady lepíte maličké diamanty. Myslela jsem si, že to dodělám teď o volnu, ale sedla jsem si k tomu jen včera. Jsem dost zvědavá na výsledek, jak to  bude vypadat.


Poslední sobotu jsem byla na výstavě v Holešovicích na Mumiích světa. Musím říct, že to bylo hodně zajímavé a občas i děsivé, když jsem si představila, že všechny ty mumie a ostatky, co byly k vidění byli živí lidé. K vidění tam byli i děti a zvířata. Skutečně hodně zajímavé a hodně k zamyšlení. Nijak mě toto téma nezajímalo, ale i tak jsem se tam vypravila a jsem ráda, že jsem to udělala.


Poslední tu mám 5 krabiček z aliexpressu, které jsem musela povinně objednat kolegyním v práci :D Viděly ji u mě a všichni ji musely mít, takže teď máme všechny stejné boxíky na výlety na sváču :D Měla jsem pocit, že by ji chtěly i všechny děti, které byly momentálně okolo a taky se strašně líbila :D 

V podstatě si nemám teď poslední dobou na co stěžovat. Mám se fajn, čekají mě teď pořád nějaké akce, pomalu si plánuji prázdniny a jediné, čeho se děsím jsou zkoušky ve škole, protože jsem na to skoro vůbec ještě nekoukla a ani není nijak čas :D Tak uvidíme jak to dopadne, ale už se na prázdniny strašně těším :)

4 komentáře:

  1. To spaní se svými mazlíčky velmi dobře poznám. Hlavně aby se mému pejskovi dobře spalo. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty větrníky vypadají vážně úžasně!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt je úžasný, jak pečeš! Jinak to ledové kafe ti závidím...jsem na antibiotikách, je tu snad 30 stupňů a já nadávám, protože si nemůžu dát nic ledového :/

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají luxusně, seš fakt šikovná !!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)