čtvrtek, dubna 05, 2018

Ohlédnutí za březnem

Říkala jsem si, že ani moc nevíte, co celý měsíc dělám, pokud mě tedy nesledujete na instagramu. Občas přidávám nějaké stories o tom, kde právě jsem a podobně. Ale i tak nestíhám úplně všechno zveřejňovat, proto jsem se rozhodla pro tuto sérii článků, kde vám vždy ukážu takové ohlédnutí za uplynulým měsícem.


V březnu přišlo docela dost boxů a Cessinka samozřejmě opět nemohla chybět u jeho rozbalování. Vždycky čeká až dám všechny věci pryč, aby si mohla do té krabice vlézt a hlavně miluje tam tu slámu na dně :)


Když si dávám stranou věci na vyfocení, tak je většinou dávám do nějaké papírové tašky a pak mi trvá dlouho než uklidím i tu samotnou tašku. Pokud to nevíte, tak kočky milují tašky. Pobavilo mě, že Cessie si tu tašku sama povalila na zem, aby si mohla do ní vlézt. Někdy se s ní opravdu nenudím :)


Další box tohoto měsíce byl od Můj super box. Upřímně musím říct, že mi v poslední době sympatizuje víc než Brandnooz. Obsahuje mnohem víc věcí, jsou tam bonusy navíc. Navíc Brandnooz podle mého vkusu měl teď ty boxy dost slabší než normálně.


Pořídila jsem si wafflovač, takže jsem si hned musela udělat na víkendovou snídani waffle. Nakonec jsem je měla i jako oběd. Čokoládové waffle, oříšková zmrzlina, sorbet z lesního ovoce a javorový sirup a k tomu jako tečka cappuccino <3 Miluji, když si jednou za čas něco takového udělám!


Poprvé jsem uskutečnila nákup z Drogerie Zde. Musím říct, že tam mají plno zajímavých věcí, který normálně v drogerce nekoupíte. Navíc věci mají i dovážené z Německa. Měla jsem na nákup ještě slevový kupon, takže jsem to měla o něco levnější, ale musím říct, že jsem spokojená. Navíc tak perfektně zabalený balík se jen tak nevidí.


3. boxem v měsíci byl Glanc box. Mám ráda tyhle boxy s takovými produkty než s kosmetikou jako takovou. Přijde mi tohle jako naprosto praktické složení, které doma 100% využijeme. Navíc aviváží a pracích gelů není nikdy dost :)


Jedna kamarádka měla narozeniny a jelikož miluje mojí panna cottu, udělala jsem ji rovnou takový dort. Snědli ho doma za jediný večer, takže asi měl velký úspěch a panna cotta byla výborná jako vždycky <3


A protože měla narozeniny i Irenka <3 udělala jsem další dort, abychom měly na snídani. Jedná se o nepečou verzi tvarohového dortu. Měl obrovský úspěch v práci, tak jsem se rozhodla ho udělat k této příležitosti. Musím říct, že v poslední době jsem se s těmi zákusky dost rozjela a strašně mě to baví.


Když tu byla Irenka zašly jsme si na zákusek do Světozoru. Mají výborné dorty. Já si dávala makronkový a ona tradičně panna cottu. O tom, co jsme spolu podnikaly a jak jsme trávily společný čas si můžete přečíst v článku,


Musím se o tom zmínit znovu, protože tento dárek mi bude dělat radost hodně dlouho. Teď mě pochopí hlavně asi všichni kočkomilé, protože když dostanete takový originální dárek, s kterým se navíc pro vás někdo dělal je to nejúžasnější pocit a úplně mě to dojímá. Pro mě má tento dárek obrovskou hodnotu a je to asi ta nejhezčí věc, jakou mi kdo kdy dal. Jsem moc šťastná, že znám tak úžasné lidi, kteří to pro mě udělají <3 


Vždy, když Iren přijede, tak pro ní něco připravím. Dort jsem zmiňovala již výše. A zatímco Iren tráví ráno x minut v koupelně, já zatím připravuji snídani. Pro Iren čaj, pro mě kafe. Už jsem se naučila, že Iren ráno kafe nepije :D Vždy se snažím, aby se tu cítila co nejlépe a poskytujeme ji tu špičkové kvality našeho domácího hotelu :D Jednou ji dám na polštář i tu čokoládku! :D


Oficiálně jsme zahájily zmrzlinovou sezónu a já se už nemůžu dočkat červnového zmrzlinového festivalu. Znovu opakuji, pokud neznáte zmrzlinářství Créme de la créme určitě navštivte. Velké porce, výborná zmrzlina. Najdete je v Praze v Husově ulici. Luxusní příchutě, milý personál a krásné prostředí.


Je to už nějaký pátek, co jsem propadla Lushi a ten krámek miluji. Ty barvy, vůně a kombinace. Pokaždé, když tam jdu, tak si vše musím očichat. Super lidi tam jsou, kteří se vším poradí, všechno vám vysvětlí. Tentokrát mám první zkušenosti se Šampukem (tuhý šampon). Při ceně šly na mě tedy trochu mdloby, ale je to parádní věc a vlasy vám to skutečně umyje. Plno krásné pěny. Používám ho skoro 2 týdny a mám pocit, že vůbec neubývá. Jsem zvědavá tedy jak dlouho mi vydrží a jestli to za ty peníze stojí.


Poslední box, který jsem v březnu otevřela je tento Brandnooz. Musím říct, že z této sestavy jsem byla po delší době naprosto nadšená. Kafe, Bohemia, Lotus naprosto super. Lišácké jablko úplně výborné a pokud jste neměli a máte rádi tyhle cidery, tak určitě ochutnejte. Klasicka puding, chai latté z toho jsem na vážkách, sice hezky voní, ale uvidíme. Luštěninovou směs úplně nemusím, takže tu přenechám asi mamce, ale jinak naprosto super :)


Probírala jsem si skříň a uklízela už zimní oblečení. Na jaře a v létě si nechávám vždy jen pár kousků ve skříni jako vesty, lehkou bundu, cardigeny, pár lehkých mikin a podobně. Vedle toho si pak dávám tento organizér, kam si naskládám kabelky. Nečekaně jsem měla zase pomocníka, který se mi do toho musel prostě nacpat a překážet. No měli byste srdce na to ji vyhodit? :)


A březen ukončuji naším upečeným beránkem. Musím říct, že celý měsíc byl super a dost jsem si ho užívala. Sice se stalo v mém okolí pár věcí, které mě zasáhly, ale i tak to považuji za vydařený měsíc. Doufám, že jarní duben bude alespoň tak stejný nebo ještě lepší. 
Jak se povedl březen vám? :)



7 komentářů:

  1. Bylo to skvělý ❤❤❤ Dort byl vynikající...a to všechno jen kvůli me 😊😊😊❤❤❤ ale panna cottu děláš stejně nejlepší 🌸☀ Tesim se na dalda návštěvu. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsi řekla, že je moje lepší jak ze Světozoru!! :D

      Vymazat
  2. Ten panna cottový dort bych si dala ♥ :D
    A ten beránek luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten beránek je nádherný. Mě se taky více líbí Můj super box než Brandnooz a kdybych bydlela v ČR, tak ho taky objednávám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, pečeme beránky každý rok i známým :)

      Vymazat
  4. Já ty kočky miluju, ideálně kočky v krabicích/taškách :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)