úterý, prosince 26, 2017

Vánoční dárky od přátel a kolegyň

Vánoce jsou za námi, dárečky jsou rozdány a užíváme si klidu a pohody. Já jsem třetí den doma a už mi z toho hrabe. Dnes se tu sešla rodina, takže moc klidný den nebyl. Na jednu stranu jsem ráda, že jdu do práce až od 3. ledna, i když v pátek jdu jen obhlédnout barák jestli je v pohodě. Od zítřka se už chystám ven, tak se těším, protože mám naplánované nějaké akce.
Ráda bych vám teď ukázala dárečky, které  jsem dostala. Tento článek vyjde asi na 3x, protože dnes vám chci ukázat dárečky od přátel a kolegyň. Druhý post bude o tom, co jsem dostala doma a třetí, co jsme si daly s Irenkou. To bude trochu ve formě swapu, protože ona mi chce k tomu napsat své dojmy, co se ji líbí x nelíbí a podobně. Ale teď už jdeme k věci :)

První dárečky tu mám od Adélky. Mrzí mě, že jsem ji nedala tak hodnotný dárek jako ona mě. Ona naprosto ví, že miluji kočky, takže nemohly chybět dárečky, kde je kočka. Na ozdobu jsem koukala už i s Irenkou a Adél jsem pak o tom psala, tak mi ji koupila. Brala mi černobílou, protože tak podobně vypadá moje Cessinka. Postavička kočky s nápisem, taky naprosto sedí a ta knížka? Pane bože! Mám už první díl a chtěla jsem si koupit i tento druhý a pořád jsem se k tomu nějak  nedostala a jsem hrozně ráda, že ji mám a nesmírně Adélce děkuji, protože to není položka za pár korun.


Každý rok si dáváme dárečky i v práci. Mám tenhle večer vždycky hrozně ráda a těším se na něj. Máme spousty jídla, pití a užíváme si to. Pro mě je to vždy nejlepší zakončení roku v práci. Nasměje se jako nikdy a to i s naší šéfovou, která si pro nás vždy i něco připraví, protože má ráda takové ty vtípky, což se mi na ní strašně líbí. V dárečkách od holek byla skleněná sklenice, která se mi dost líbí a musím si do ni pořídit nějaké květiny. Dále sáček s levandulí, který si dám do skříně, protože levanduli naprosto miluju a čajík.


Dáváme si taky hodně ručně vyráběné dárky, takže jsem dostala i perníček ve tvaru koníčka. Krém na ruce, který má mimochodem úžasně krásný obal, k tomu svíčku. Ke sklenici byla ještě stříbrná soška prasátka a také jsme dostaly velice vtipný dárek v podobně stříbrného jelena na stromek.


Od naší paní řídící mě dárek překvapil nejvíc, protože jsem to absolutně nečekala. Vždycky nevíme, co přesně budeme mít, protože nám to tam přichystá, před to vyskládá do řady taštičky a my pak musíme na pokyn vyběhnout, sebrat si taštičku a pak si do ní naházet od každého jednu věc, co tam leží na zemi. To už jsme všichni tak nějak v náladě, takže se u toho dost bavíme :D
Já si letos vybojovala sašetku s vůní Ice Queen, krém na ruce a kouzelné vajíčko. V druhé části jsme pak hledaly po místnosti obálky a pak jsme je najednou otevřely. Byla jsem docela v šoku, když jsem obálku otevřela a tam dva poukazy do Karlína, každý v hodnotě 900 Kč. Každý měl v obálce jiné divadlo. No nemáme nejlepší šéfovou? :)


Ve zbytku dárečků jsem dostala ručně malovanou tašku, kterou měl každý taky jinou a dvě svíčky. Taška se mi skutečně hodně líbí, hlavně  že si dala s tím tu práci. Mám takové tašky ráda, takže ji určitě využiji. 


Společně s mamkou jsme dostaly tento krásný domeček, který je celý dřevěný a slouží na čaje. Hrozně se mi líbí i přesto, že čaje moc nepiji. Docela nám i do kuchyně pasuje, protože máme do červena spotřebiče.


A dnes poslední věc, kterou jsem taky dostala společně s mamkou je tato slánka s pepřenkou s motivem koček. U nás už všichni vědí, že máme rády kočky, tak skutečně každý rok něco s nimi dostaneme. 
Hodně mě potěší každá maličkost, když si na mě někdo vzpomene. Čím udělali vaši přátelé a kolegové radost vám? :)

4 komentáře:

  1. Dostala jsi krásné věci! Já dostala od kamarádek hlavně kosmetiku:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Moc super dárky! Jinak koukám, že sis oblíbila nové slovo "strašně" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys mi to neřekla, tak si toho ani nevšimnu :D Píšu to vždycky v rychlosti a pak znovu to po sobě už nečtu :D

      Vymazat

Děkuji za podporu :)