pátek, března 24, 2017

Obraz z pixers.cz

Dostala jsem nabídku od firmy Pixers.cz si vybrat jeden produkt z jejich eshopu. Tento eshop nabízí několik kategorií produktů. Konkrétně obrazy na plátně, samolepky na notebooky, vinylové fototapety, plakáty apod.. Eshop mi přijde dost přehledný. V každé kategorii si pak můžete ještě nastavit své parametry, abyste rychleji našli to, o co máte největší zájem. Přiznám se, že jsem na jejich stránkách strávila spoustu hodin a stále jsem ukládala, mazala a rozhodovala se, který produkt bude úplně perfektní. Poté, co jsem zjistila, že mají i spoustu obrazů s kočkami, zúžila jsem výběr jen na ně a i tak to bylo dost náročné, protože koček mají spoustu. Padla mi do jedna do oka, pro kterou jsem se rozhodla a stránky raději zavřela, protože bych tam mohla objevit něco dalšího a rozhodování by pro mě bylo ještě těžší.


Komunikace s tímto obchodem naprosto perfektní. Milí a ochotní zaměstnanci, kteří poradí a zodpoví vaše dotazy. Jak už jste určitě pochopili výše, vybrala jsem si obraz na plátně. Po otevření konkrétního obrazu si můžete navolit velikost obrazu a zda chcete, aby měl obraz nějaké efekty. Já jsem si nechala vše původní, protože podle obrázku se mi obraz moc líbil, tak jak je. Po zadání údajů a platbě čekáte až vám obraz vyrobí. Čekací doba je přibližně 6 dní, což není nic strašného.


Obraz přišel dopravní společností perfektně zabalen a nepoškozen. Samotný obraz je zabalený ještě ve folii, a ještě bublinkatou folií, to celé bylo vloženo v pevné papírové krabici, kde byly ještě papírové ochrany na rozích obrazu. Obraz je lehoučký, tak se nemusíte bát, že by vám se zdi například spadl.


Po rozbalení mi úplně vyrazil dech. Obraz je zkutečně nádherný. Tisk je krásný a sytý bez jediné vady. Viděli ho osobně i lidé, co kočky nemusí a také říkali, jak je krásný, že by si takový obraz také domů klidně pořídili. Dost jsem se u toho bála, jak v realitě bude vypadat a musím říct, že opravdu předčil má očekávání.


Tento obraz jsem si vybrala i kvůli jednoduchosti, která se mi moc líbí a také z důvodu barev, protože mi obraz visí na fialové zdi a kontrasně to jde k sobě velice dobře.
Tímto děkuji firmě za poskytnutí nového doplňku do mého pokoje a vám všem ostatním doporučuji na eshop zavítat, protože skutečně si vybere naprosto každý!

1 komentář:

  1. Ooohh, no tak ten je bozi!!! Miluju kocky! ❤️😻 www.bygabra.cz

    P.S ja bych kocku pojmenovala:))

    Mej se krasne ty i ,,pani" kocka:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)