neděle, ledna 08, 2017

Utrácím a dostávám #1

Přes měsíc jsem tu nebyla z důvodu toho, že jsem přišla o internet a musela jsem to všechno nějak vyřešit. Domluva internetu se společnostmi, které ho nabízejí je něco naprosto šíleného a tak jsem se rozhodla pro nejrychlejší a nejjednodušší variantu a to mobilního internetu. Takže konečně tu mohu být. Máme toho za sebou hodně a mrzí mě, že jsem toto období propásla, protože jsem měla dost materiálů, co se týká Vánoc, ale bohužel jsem to nestihla. Tak třeba zase rok.
Za ten měsíc mám neskutečně velké množství novinek, které jsem si koupila a nebo dostala. Je toho tolik, že to rozdělím do několika článků, protože bych to tu psala ještě asi zítra. Dneska bych vám ráda ukázala ty darované věci a to konkrétně ty, které jsem našla na Štědrý den pod stromečkem. 


Úžasná chlupatá deka, která je hrozně teplá a příjemný materiál. Bohužel se líbí i mé kočce a má ji většinu času jen pro sebe, takže si ji skoro vůbec neužiji :)
Svíčka ve skle, která se mi strašně moc líbí už i po stránce estetické. Bohužel se propadává, protože i po několika hodinovém pálení se nevypálila celá plocha. Jsem tedy zvědavá, jestli se vypálí celá nebo ne.

Co mi přijde naprosto geniální nápad je si vytvořit svého plyšového medvídka. Trošku zklamání pak je, když výsledný medvídek nevypadá tak hezky jako na obrázku :D Ale jinak nápad je to super.
Hrozně se mi líbí podstavce na dorty, cupcaky, cukroví a podobně. Hrozně bych chtěla skleněný patrový, ale ježíšek nadělil tento a vypadá úžasně. Začala jsem ho používat i obráceně jako misku.

Kočičí polštářek jsem si kupovala sama a to konkrétně na slevomatu. Jako milovník koček jsem ho tam nemohla nechat a je skutečně krásný. Na výběr bylo z několika plemen koček.
Krásná krabička, která obsahuje svíčku a osvěžovač vzduchu. Krásně oboje voní a tento dárek jsme si daly s mamkou navzájem, aniž bychom o tom věděly :)


Nebylo by to ono bez kočičích vánoc. Svíčku a keramický svícínek mám od strejdy a musím říct, že mě to mile překvapilo. Deštník a nákupní taška s motivem koček. Mám s tímto motivem už i malou kapsu na cvoček jen ve variantě červené a černé a nakonec naprosto roztomilé tričko, z kterého jsem nadšená.

V poslední době jsem si hrozně oblíbila lucerny, svícínky a tak nějak konkrétně všechno, co se týká svíček. Kolem této klícky s ptáčkem jsem chodila strašně dlouho až ji konečně mám.
Jsem sběratel i balzámů na rty a sprchových gelů, takže kosmetická taštička zkrátka chybět nemohla.
Miluji ledovou čokoládu, takže jsem dostala i sklenici plnou maličkých ledových čokoládek.


Kdo mě zná, tak určitě ví, že mám doma plno věcí k tvoření. K mé sbírce přibyl i kufřík plný ozdobných razidel na papír, měla jsem dostat i raznice, ale ty bohužel už byly vyprodané.
Veet za který jsem moc ráda, protože to je tak úžasná věc a rozhodně čekejte recenzi, protože mé nadšení z něj stále trvá.
Dvě šály, další do sbírky. Mám šály hrozně ráda a nosím je pořád.

Taška a propiska jsou objednány z Aliexpressu. Taška je s logem adidas a je naprosto super, za ty peníze, co stála. Má hodně kapes, takže se do ní hodně vejde. Hlavně na léto bude super.
Propiska Swarovski je také z aliexpressu. Na výběr bylo z několika barev a já sáhla po zlaté. V poslední době je zlatá moje dost oblíbená barva. Jen co mi trošku vadí je to,  že náplň je černá, ale to je jen detail. Používám ji pro psaní do diáře a tam mi to absolutně nevadí.
Konečně jsem se dočkala i powerbanky. Ano, nečekaně je zlatá a to i kvůli tomu, aby mi ladila k mobilu. Mám zlatý Asus zenfone 5 :)

Chtěla jsem také sluchátka k notebooku, ale nakonec je večer používám více k mobilu, když si večer před spaním dávám chvilku uvolnění s relaxační hudbou :)
Vánoční termohrnek, který jsem ještě ani jednou nepoužila na horký nápoj, ale mám v plánu ho používat celoročně, nejen na zimu :)
Čokolády ve variantě Mozartových koulí. Moc milý dáreček :)

Sprchový gel se šamponem dohromady s motivem Hellou Kitty a houbou ve tvaru hlavu Kitty. Z toho jsem byla fakt nadšená (přeci je to pořád kočka). Všechno, co je s kočkou mě fakt potěší.
Poslední vydaný díl z edice Destrukčního deníku. Nemám hotový ještě ani jeden, ale od sbírky jsem ho mít musela :D 

A pro dnešek poslední novinky tu mám další kousky do sbírky. Místo klasických omalovánek tu mám první knihu spojovaček a musím říct, že je to fakt makačka. Nemám ještě ani čtvrtku jediného obrázku a to jsem nad tím seděla tak hodinu. Zatím jsem skončila z toho důvodu, že namůžu najít to další číslo, co je na řadě :D
A omalovánky. Mám jich tolik, že je těžké se trefit do těch, co nemám. Bohužel sovy už mám a přesně tyhle, takže ty si nechala mamka a taky začala vybarvovat a druhou knížečku se má sbírka omalovánek zase rozšířila :)

4 komentáře:

  1. Ta plameňáková taštička je skvělá :) Super článek!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno to vypadá úžasně! Souhlasím s tebou, že sada na tvorbu vlastního medvídka je skvělý nápad, jsem zvědavá, jak bude vypadat tvůj :)
    Dodělej tuhle knihu, omalovánky a spojovačky vypadají také skvěle. Doufám, že budou články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno co jsi dostala je naprosto skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že Hello Kitty je věčná. Nikdo na ní není příliš starý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)