sobota, března 31, 2018

Další setkání s Irenkou ♡

Po menší pauze jsem se opět viděla s Irenkou a užily jsme si spolu znovu pohodové chvíle. Těším se na léto, až budeme společně zase o trochu víc času než teď a vyrazíme na nějaký výlet a podobně.
Sešly jsme se v pátek večer zase tradičně na Chodově. Máme takové svoje už rituály a zvyky, které dodržujeme skoro pokaždé. Prošly jsme si pár obchodů a skončily na jídle v mekáči. To je jeden náš zvyk, tam chodíme pokaždé, když jsme spolu.


Po mekáči jsme si skočily ještě na dezert do Ovocného světozoru. Iren si dávala Panna cottu a já si dala  makronkový dortík. Docela podražily, ale dorty mají stále výborné.


Večer jsme jely pak ke mně domů, kde jsme si předaly dárečky. Všechno, co jsem od Iren dostala uvidíte brzy v novinkách, ale i tak bych se ráda pochlubila jedním dáreček, ze kterého mám obrovskou radost a je to asi nekrásnější dárek jaký jsem kdy dostala, protože je ručně vyrobený. 


Z koberečků je vyřezaný obrys kočky, který je doplněný detaily,a by to byla kočka se vším všudy. Za tenhle dáreček chci ještě jednou poděkovat, protože mi stále přijde naprosto geniální a úžasný. 

Druhý den jsme se rozhodly vyrazit do centra se podívat. Začaly jsme snídaní, kterou připravila a samozřejmě nesmělo chybět něco domácího :) 


První naší sobotní zastávkou byla náplavka, kde se zrovna konaly Velikonoční trhy, takže tam byla docela dost lidí, tak jsme si prošly jen druhou její půlku a chvilku byly u labutí.



Prošly jsme to až na Staromák, kde jsme se zastavily na zmrzlině v Créme de la Créme. Pokud neznáte určitě doporučuji návštěvu. Mají výbornou zmrzlinu a i kávu. Navíc mají i veganské zmrzliny a třeba jejich čokoládová je naprosto božská. Já si tentokrát dala tiramisu a lesní směs a Iren si dala mango a jahodu. 



Ze zmrzliny jsme se vydaly dál směr Václavské náměstí a poslední zastávku jsme měly v Palladiu. Navštívily jsme Lush (jak jinak) a tam jsme nějakou chvilku pobyly. Tentokrát jsem neodešla s ničím do vany, ale po dlouhém rozhodování jsem nakonec sáhla konečně po tuhém šamponu. Dost jsem se toho bála za ty peníze. Dnes je to týden, co ho používám, vlasy si myji každý den a zatím jsem z toho stále docela nadšená. Mají několik variant a pokud váháte také, tak vám v prodejně určitě poradí, tak jako nám. 


Tentokrát Iren odjížděla o něco dřív než normálně, ale jsem ráda, že jsme se zase viděly. A mohly aspoň trochu času trávit společně. Není jednoduché, když máte kamarádku z jiného města než jste vy. Na jednu stranu se vždy o to víc těším na další setkání a jsem ráda, že nám naše přátelství funguje i na dálku :) ♡
Konec

3 komentáře:

Děkuji za podporu :)